    From: "Dave" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Księgowanie przelewów przychodzących w ING BSK
    Date: Tue, 4 Feb 2003 09:23:29 +0100

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@m...oliwa.gda.osk.pl> napisał w
    wiadomości news:b1mk68$4ph$1@news.onet.pl...
    > "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > swojego

    > dzisiejsze.
    >
    > Wiem wiem... Ale tym razem chodzi o przelewy, które na pewno poszły
    Pierwszą
    > Sesją.
    > Notabene pierwszy z nich został w ING zaksięgowany po 19.30, zaś drugi po
    > 20.15 (godziny, kiedy logowałem się do BSKOnLine). Przed 19.00 ich jeszcze
    > nie było :> Ktoś robił w Śląskim nadgodziny :> ?

    mialem to juz wielokrotnie. ING juz tak zszedl na psy ze wszystkie przelewy
    przychodzace ksieguje bardzo pozno - czesto po 20 i pozniej. Mysle ze chca w
    ten sposob uniknac tego zeby klienci zdazyli przelac srodki na OKO czy TPO
    (do 19) wiec ksieguja je po 19. Ten bank juz tak zdolowal swoja oferte ze
    dla mnie to na liscie bankow ostatni ze wszystkich pod wzgledem oferty ROR.
    Caly czas jestem w trakcie zamykania tam konta. Na szczescie pensje juz
    przelewam gdzie indziej i nie zastanawiam sie o 16 czy dzisiaj bedzie czy
    nie :-)

    D.