  • Data: 2015-06-02 14:10:52
    Temat: Re: Krokodyl kredytówka kilo
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    > lub spełniających warunki zwolnienia z opłaty),
    >
    > Dasz to polecenie? Polecisz?

    Nie dam, bo nie nabyłem (jeszcze) praw "dawacza"
    ... jako biorca ;)

    > Co wtedy, gdy nie chcę debetówki?

    Nie wiem, ja wziąłem i sporadycznie korzystam
    z zakupów uprzywilejowanych ze zwrotem
    Poza tym, przelicznik walutowy jest dobry

    > 0zł za usługę concierge.
    >
    > Co to jest?

    IMO coś z czego mało kto korzysta
    generalnie pośrednictwo w ogólnie pojętym "załatwieniu" czegoś
    np. zlecenie zakupu biletów wstępu na jakąś imprezę itp.
    - w wolnym tłumaczeniu - ktoś od spełniania określonych zachcianek ;)