    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Krokodyl...
    Date: Fri, 17 Oct 2014 13:54:48 +0200

    "J.F." 1...@4...net

    > cofnales w przegladarce ?
    > Chyba zaden serwis tego nie lubi.

    Sam sobie odpowiadasz. :)
    Nie cofałem -- bo żaden bank tego nie lubi.

    > Ale po zamknieciu sesji i otwarciu powinno byc dobrze.

    Otwarciu puszki z piwem? Toż po zamknięciu sesji -- sesja
    przestaje istnieć. Otwierasz inną sesję. :) Słowo to samo,
    ale rzecz -- inna.

    -=-

    Około 9 rano przywędrował SMS mówiący o tym, że przelałem szmal
    z ROzRzutnego (BTW -- ono też jest oszczędne) na Oszczędne.

    -=-

    Idę na kawę -- na razie sam zaparzyłem, ale u Krokodyla wypiję kolejną. :)
    Szkoda, że Krokodyl nie robi jajecznicy... Ja dziś też nie zrobię, bo nie
    mam na czym -- ani masła nie mam, ani oleju, chyba że napędowy, ale
    w samochodzie, piętro niżej... ;)

    Pod oknem nastąpiła zmiana wart -- biały spod mego garażu
    odjechała, ale zaparkował pod moim garażem jakiś niebieski.

    [amatorszczyzna... atak na Szczurka nie daje takich efektów,
    jakie dawały ataki na Kościół czy na Kaczyńskiego... patałachy...
    wierzę w to, że Tusk był/jest niezaradny...]

    Tuż obok ,,miejsca parkingowego'' są wolne miejsca na parkingu -- w zasięgu
    rzutu kamienia jest tych miejsc co najmniej dziesięć, ale ,,podgarażowe
    miejsce parkingowe'' jest okupowane...

    [szkoda, że Krokodyl nie robi jajecznicy...]

    I szkoda, że nie zakłada wiadomej lokaty via telefon.
    Optymalna Świnia tak powoli leje (ogródkami? -- pośrednio)
    że muszę dziś kolejny raz jechać do Krokodyla...

    Po co komu ten cały telefon, skoro nic nie można
    dzięki niemu uzyskać -- poza głosową komunikacją?...

    Nic to -- jakoś to będzie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'