    From: Waldek <m...@n...dam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredytówka Gada z tajemniczym tałzenem
    Date: Tue, 19 May 2015 00:58:42 +0200

    > Od Sygmy zaczęła się moja przygoda z Grupą.
    > Obecny kosz Sygmy daje wskaźnik rzędu 50%. :)
    > (trzeba wydać 300 pln a zyskiem są odbezpieczone bony
    > na 100 pln i kosz ze smakołykami warty kilka dych)
    > IMO bardzo wysoki wskaźnik. :)
    > Może nawet najwyższy!

    U mnie sporo plastików ubyło ostatnimi czasy ....
    Póki co mam bonusowego krokodyla (z plastikiem)
    Rajfiego (z keszbekową KK i niezłym pakietem polis )
    z klonów został IB - od zawsze bez plaskitu
    lokacyjną świnkę - z planety Optymian
    Merytorycznego prawie trupa - kastrata plastikowego
    EuroBank - od niedawna - jako biorce ROR-u
    (z keszbekowymi plastikami i niezłym przelicznikiem)
    Inteligo (tani debet ) - z plastikiem
    -- do drobnych płatności netowych w bardziej lub mniej "szemranych"
    miejscach)
    mBąką - również kastrata bez plastiku

    Te 2 ostatnie od zarania dziejów bankowości elektronicznej
    Jednak mBąk - w formie trupa od dłuższego czasu
    tj. od wpadki BlueCash - a wprowadzeniu opłat za rybkę postawiło kropkę
    nad i

    Ups... mam jeszcze KK z Citka - na dożywocie

    Tak więc - jak widzisz - przewietrzyło się znacznie - LOL
    Bezpłatność wszystkich obecnie posiadanych plastików debetowych
    wymaga - w sumie - aż 300 zł obrotu ;)

    Pozdro