    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredytówka Gada z tajemniczym tałzenem
    Date: Mon, 18 May 2015 17:16:42 +0200

    "Waldek" mjb1oi$aih$...@n...news.atman.pl

    > Ale nie za KK, która przy "świadomym" użytkowaniu raczej jest
    > generatorem kosztu dla banku ;) oczywiście zakładając 1 rok
    > bezpłatności i coraz mniejsze profity od operacji

    Ciekawe, co z zabiegami nieoperacyjnymi. ;)

    > Jedna nie podlega już mojej "jurysdykcji"

    Cóż -- strata... Finanse kuleją...
    Ale może będzie nadzieja?... ;)

    > ta druga nie jest pełnoletnia (aby zaspokoić ciekawość)

    Czyli wkrótce będzie mogła skosztować kąpieli w sadzawce... ;)
    I tałzen przypłynie...

    > Rodziców już nie mam, zaś teściowie nie są ubezwłasnowolnieni
    > więc działają na własny rachunek.

    > Potencjalnie zostaje do wkręcenia żona,
    > jednak nie mamy tylu rachunków (do podziału)

    Możesz korespondować z teściami, czy nawet z sąsiadami. ;)

    > aby obecnie wyrobić 2x 100% zysku premii - a "kombinować" mi się nie chce

    Bywa. Ja spłacam tyle kredytówkowych obrotów... (bywa, że i więcej,
    może nawet czasami/miesiącami (aż bądź ponad) 300%) Ale może coś
    poprawię i rozpocznę kooperację i z kolejnym Gadem, i z Getinem...

    Na razie kończone są koszowe resztki Sygmy, następnie będzie kolejny kosz...

    Później owe 2 Gady i Getin, a może nawet Citi z jego tabletem...
    Tu jest co najmniej jeden slot ;) wolny. :)

    Wydatki kredytówkowe ukazują, iż nie jest prawdą,
    że wisienki czy orzeszki napędzają ,,koniunkturę''. :)

    -=-

    Od Sygmy zaczęła się moja przygoda z Grupą.
    Obecny kosz Sygmy daje wskaźnik rzędu 50%. :)
    (trzeba wydać 300 pln a zyskiem są odbezpieczone bony
    na 100 pln i kosz ze smakołykami warty kilka dych)
    IMO bardzo wysoki wskaźnik. :)
    Może nawet najwyższy!

    -=-

    Słowami kilkoma -- Sygma na prezydenta!!!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'