    From: Waldek <m...@n...dam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredytówka Gada z tajemniczym tałzenem
    Date: Sun, 17 May 2015 23:38:27 +0200

    > Przecież Gad daje tałzena za używanie [i manie] konta.
    > Jest piękne i jest zarazem prawdziwe.

    Ale nie za KK, która przy "świadomym" użytkowaniu
    raczej jest generatorem kosztu dla banku ;)
    oczywiście zakładając 1 rok bezpłatności i coraz mniejsze profity od
    operacji

    > Otworzyłeś już w sadzawce konta dla wszystkich, w tym dla obu swych córek?
    Jedna nie podlega już mojej "jurysdykcji"

    > [może nie domyśli się, że w ten sposób badam, czy jego młodsza już jest
    > dorosła]
    ta druga nie jest pełnoletnia (aby zaspokoić ciekawość)

    > Ja chętnie otworzę konta w sadzawce dla ojca i matki.

    Rodziców już nie mam, zaś teściowie nie są ubezwłasnowolnieni
    więc działają na własny rachunek.

    Potencjalnie zostaje do wkręcenia żona,
    jednak nie mamy tylu rachunków (do podziału)
    aby obecnie wyrobić 2x 100% zysku premii - a "kombinować" mi się nie chce

    Pozdro