  • 1. Data: 2002-02-01 08:12:06
    Temat: Kredyt z mBanku.
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Co w TOiP oznacza stopa minimalna 15,30%?

    Amehat

  • 2. Data: 2002-02-01 08:16:19
    Temat: Re: Kredyt z mBanku.
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Amehat" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Co w TOiP oznacza stopa minimalna 15,30%?

    Ok, już wiem. To dla tych którzy regularnie się zadłużają i dla posiadaczy
    VG.

    Pozdrawiam
    Amehat

  • 3. Data: 2002-02-01 08:19:43
    Od: <k...@a...net.pl>

    Witam,
    Limit maksymalny śmiesznie mały - 10000 zł. Świetna gratka dla posiadaczy kart Gold
    ;-) . No i nie rozumiem tych opłat. Czyli 1% + 50zł za kuriera czy kurier
    wliczony .

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2002-02-01 08:27:20
    Od: "MP" <t...@t...pl>

    A gdzie jest napisane o tym kredycie. Szukam i nie mogę znaleźć.

    Michal.

  • 5. Data: 2002-02-01 08:30:43
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Co w TOiP oznacza stopa minimalna 15,30%?
    >
    > Amehat

    Dla posiadaczy VG.

    Opłaty i oprocentowanie tego kredytu są zaporowe.
    mBank mówi: Po kredyt w rachunku idźcie sobie do innego banku.

    Pozdrawiam
    -As-

  • 6. Data: 2002-02-01 08:43:39
    Od: "mk" <m...@p...onet.pl>

    > Opłaty i oprocentowanie tego kredytu są zaporowe.
    > mBank mówi: Po kredyt w rachunku idźcie sobie do innego banku.
    Chyba raczej podobne jak w innych bankach.

  • 7. Data: 2002-02-01 09:56:41
    Od: Andrzej Komisarski <a...@t...net.pl.usun>

    <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Opłaty i oprocentowanie tego kredytu są zaporowe.

    Ciągle piszecie na temat mbanku "niskie oprocentowanie",
    "znowu obniżyli %", itd, itp.
    No to macie teraz wysoki procent i nie narzekajcie.

  • 8. Data: 2002-02-03 10:09:00
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Andrzej Komisarski" <a...@t...net.pl.usun> napisał w wiadomości

    > Ciągle piszecie na temat mbanku "niskie oprocentowanie",
    > "znowu obniżyli %", itd, itp.
    > No to macie teraz wysoki procent i nie narzekajcie.

    Szlag by trafił, pieprzone banki, stale mają nieaktualne dane na www! No bo skoro
    oferta mBanku jest taka do dupy finansowo, to przecież:
    - BSK nie może mieć tak samo wysokiej minimalnej prowizji za udzielenie i prolongatę
    limitu zadłużenia, czyli 50 zł. Pewnie ostatnio drastycznie ją obnizył, tylko
    jeszcze na www o tym nie poinformował :->>>
    - widać, że i Pekao, i BSK już od dawna mają oprocentowanie pożyczki w Eurokoncie i
    limitu zadłużenia duuużo poniżej 18%, tylko na tych cholernych stronach
    internetowych nikt do tej pory nie zmienił cyferek i nadal wyświetla się tam 20,75%
    (Pekao) i 19,5% (BSK Pakiet) lub 18,90 (BSK Lew)% :->>>

    Wiecie co? Może mniej klawiatury, więcej lekcji w szkole? Szczególnie logiki i
    matematyki.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 9. Data: 2002-02-03 10:36:18
    Od: <k...@p...onet.pl>

    >    Wiecie co? Może mniej klawiatury, więcej lekcji w szkole? Szczególnie
    logiki i matematyki.

    No to lekcja pierwsza -przejdź się w przyszły poniedziałek do oddziału PKOBP.
    To zastanawiające , żeby bank o tak wielkich kosztach oferował większy limit
    kredytowy dla tych samych wpływów i niższe oprocentowanie o 2,5-3 pkt % od
    rzekomo genialnego mBanku.
    Obniżka w PKOBP przy okazji zmusi też inne banki do jakiś działań.
    Właściwie PKOBP i Pekao SA dyktują warunki na rynku i chyba paradoksalnie
    dobrze, że PKOBP nie sprzedano jeszcze jakiemuś inwestorowi, bo kredyty dalej
    oscylowałyby ok 20 %-vide PEO.
    Pozdrawiam krasnali.

  • 10. Data: 2002-02-03 17:16:29
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

> [...]
    > dobrze, że PKOBP nie sprzedano jeszcze jakiemuś inwestorowi, bo kredyty dalej

    Słuchaj krasnalku, jakoś nie widzę nauki w Twoim przykładzie. Może zacytuję od
    początku:

> [...]

    > Ciągle piszecie na temat mbanku "niskie oprocentowanie",
    > "znowu obniżyli %", itd, itp.
    > No to macie teraz wysoki procent i nie narzekajcie.

    To, że jakiś bank, który - dzięki temu, że jest molochem i może sobie straty w
    jednym miejscu zrekompensowć zyskami z drugiego miejsca, choć to nie temat na ten
    wątek - ma niższe oprocentowanie zadłużenia w ROR-ze (nie sprawdzałem) niż mBank,
    to nie znaczy, że zacytowani powyżej dyskutanci mają rację w przytoczonych
    wypowiedziach. A chociażby dlatego, że dwa inne potężne banki, Pekao SA i ING BS,
    nie chcą jakoś podporządkować się przytoczonym wyżej wypowiedziom. Zawsze bowiem -
    jak w mojej poprzedniej wypowiedzi - 18,40<18,90; 18,40<19,50; 18,40<20,75. Poza tym
    zwróciłem uwagę, że opluwany mBank ma minimalną prowizję za uruchomienie, obsługę i
    podwyższenie limitu nie wyższą niż przywołany ING BS, który to bank nie tak dawno
    temu podniósł sobie tą prowizję drastycznie, bo pięciokrotnie.
    Zaś co do dyktowania warunków oprocentowania przez na przykład Pekao SA-
    rzeczywiście Twój przykład jest zajebisty: oprocentowanie depozytów dla Eurokonta, o
    ile pamiętam 2% (a nawet te 4% dla EK WWW) oraz oprocentowania kredytu w Eurokoncie
    20,75% jest świetnym motorem napędowym dla innych banków. Tyle tylko, że nie w tą
    stronę, której oczekujesz i o której mówisz. Niestety od czasu, kiedy z PKO BP
    odszedłem, nie interesuję się ofertą tego banku, więc nie mogę na ten temat z Tobą
    podyskutować.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl