  • Data: 2003-10-01 18:51:44
    Temat: Re: Kredyt walutowy na dzis dzien?
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Druga argentyne" (jasne dla sledzacych grupe) moge sobie podarowac,
    > bo to nie dotyczy kredytobiorcow, niech banki sie martwia...

    Nieprawda. W razie 'drugiej Argentyny' będziesz miał tak:
    - (przy kredycie walutowym) mierzona w złotówkach kwota zadłużenia a
    także rata może Ci nagle wzrosnąć np. dwukrotnie
    - (przy kredycie złotówkowym) nagle się okaże że masz oprocentowanie
    np. 40% rocznie (albo i lepiej) - patrz słynne kredyty z początku
    lat 90ych
    W sumie sam już nie wiem co gorsze...