  • 1. Data: 2002-06-25 15:21:07
    Temat: Kredyt w Allegro
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    No mBan rozumiem, bo oni sa jacys tacy ociezali ;) ale ze Inteligo w to nie
    wlazlo... :) (no moze nie chcieli przez to, ze mBank z nimi wspopracuje?? :)
    No ale...

    Serwis aukcyjny Allegro.pl wprowadził we współpracy z Raiffeisen Bank Polska
    możliwość kredytowania transakcji aukcyjnych przez swoich użytkowników. Bank
    udziela kredytu bez żyrantów, w wysokości do 60 tys. zł.

    Kredyt można rozłożyć na okres od pół roku do 5 lat i spłacać w formie
    ratach rosnących lub malejących. Informacja o możliwości skorzystania z
    kredytu, wraz z kalkulatorem rat, pojawia się na stronie serwisu
    automatycznie, gdy wartość danej aukcji przekroczy 3 tys. zł. Kredyt można
    zamówić, po skalkulowaniu wybranej opcji, poprzez Internet.

  • 2. Data: 2002-06-25 19:34:03
    Temat: Re: Kredyt w Allegro
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" napisał w wiadomości ...
    > No mBan rozumiem, bo oni sa jacys tacy ociezali ;) ale ze Inteligo w to
    nie
    > wlazlo... :) (no moze nie chcieli przez to, ze mBank z nimi wspopracuje??
    :)

    Może coś się zmieniło, ale wydaje mi sie
    że Inteligo wogóle nie bawi się kredytami.
    To co oferuja obsługuje GE Capital Bank.
    Co skarbonka to skarbonka - co marmurek
    to marmurek. ;-))))

    JO

    PS Chyba to juz jutro masz do polamania