  • 1. Data: 2004-05-26 23:18:09
    Temat: Kredyt splacony i...
    Od: hahah <h...@h...aha>

    Proces splacania kredytu samochodowego zostal zakonczony 4 miesiace
    temu. Teoretycznie z dowodu rejestracyjnego powinno zostac wykreslony
    zapis o zastawie na samochodzie. Nie stalo sie tak, poniewaz do dnia
    dzisiejszego nie trafilo do nas pismo ani z banku o splaconym kredycie
    ani z sadu o wykresleniu z rejestru. Co sie da zrobic w takiej sytuacji?
    Pognebianie ustne Pan urzedniczek nie dalo do chwili obecnej zadnego
    efektu. Rozumiem, ze pismo oczywiscie jakies nalezy wyslac, ale do kogo?
    Chcialbym sie poskarzyc na bank wyzej niz kierownikowi.

    Co nalezy w takiej sytuacji zrobic?

  • 2. Data: 2004-05-27 03:52:48
    Temat: Re: Kredyt splacony i...
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Użytkownik "hahah" <h...@h...aha> napisał w wiadomości

    = = = (...ciach...) = = =
    > Co nalezy w takiej sytuacji zrobic?
    =========================
    Witaj!
    W mojej - podobnej - sytuacji kolejnosc byla nastepujaca:
    1. PISEMNE potwierdzenie, uzyskane w banku kredytujacym, o CALKOWITYM
    splaceniu kredytu;
    2. "Wniosek o wykreslenie z rejestru zastawow" (RZ-3) przeslany do Sadu
    Gospodarczego;
    3. Wydzial Komunikacji i wykreslanie zastawu z dowodu rejestracyjnego.

    Mam nadzieje, ze pomoglem.
    Pozdrawiam!!!
    PL

  • 3. Data: 2004-05-27 06:43:32
    Od: RAdek <r...@w...emarketing.pl>

    CZeść

    Dnia 27 maja 2004 w pewnym liście napisane było:

> [...]
    > efektu. Rozumiem, ze pismo oczywiscie jakies nalezy wyslac, ale do kogo?
    > Chcialbym sie poskarzyc na bank wyzej niz kierownikowi.

    W moim przypadku te czynności trzeba było robić samemu, bank (pekaosa)
    umywał ręce. Nawet po papiery trzeba było pojechać i złożyć podpis.
    Papiery: potwierdzenie spłaty kredytu dla ubezpieczyciela, sądu i coś
    jeszcze.

    --
    Pozdrawiam RAdek

    hasło na dziś:
    Wyjątki z opisów wypadków: Mój samochód był legalnie zaparkowany, kiedy wjechał w
    inny pojazd...

  • 4. Data: 2004-05-28 20:50:47
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 27 May 2004 01:18:09 +0200, hahah <h...@h...aha>
    wrote:

> [...]
    >dzisiejszego nie trafilo do nas pismo ani z banku o splaconym kredycie
    >ani z sadu o wykresleniu z rejestru. Co sie da zrobic w takiej sytuacji?

    Jeśli taka opieszałość banku powoduje Twoją szkodę (np. nie możesz
    sprzedać auta) - domagaj się jej naprawienia.
    --
    Jarek Andrzejewski