  • 1. Data: 2003-02-06 11:06:48
    Temat: Kredyt samochodowy w PEKAO - wcześniejsza spłata
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Może mi ktoś coś wyjaśnić, bo nie wiem, czy dobrze rozumiem...
    Właśnie uzyskałem informację, że wcześniejsza spłata kredytu samochodowego
    wiąże się z opłatą 2/12 pozostałej kwoty do spłaty.
    Czyli jeśli mam zamiar spłacić np. 25000, to jest to 2/12 z tych 25000.
    Czy oni oszaleli? Przecież to 2 razy więcej niż cała suma odsetek z tego
    kredytu (przy "pełnym" okresie kredytowania)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2003-02-06 11:17:13
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> wrote:

    > Właśnie uzyskałem informację, że wcześniejsza spłata kredytu samochodowego
    > wiąże się z opłatą 2/12 pozostałej kwoty do spłaty.

    No tak. Niech żyje informacja w PEKAO SA.
    Musiałem zadzwonić aż do 4 oddziałów, żeby się naprawdę dowiedzieć jak to
    jest.
    Czyli jest to 2/12 * oprocentowanie_kredytu * pozostała_kwota_do_spłaty
    Czyli np. 1-1.5% pozostałej części do spłaty...
    Ufff.

    --
    Przemysław Maciuszko