    From: Ofka <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt, pożyczka, doradca? Pomocy!
    Date: Tue, 7 Apr 2009 17:24:50 +0200

    Dnia Tue, 7 Apr 2009 07:07:44 +0200, Darek napisał(a):

    > 65 tys. zł kredytu hipotecznego nie jest problemem jeżeli chodzi o kwotę.
    > Minima jakie stawiają banki to około 10K

    No właśnie na money.pl były niektóre od 80K

    > Raczej nie. Wtedy zostaje kredyt gotówkowy.

    za drogi zapewne.

    > Przejdź po wszystkich i zapytaj o oprocentowanie. Wybierz najlepszy dla
    > siebie :)

    :))

    > Drożyzna jeżeli chodzi o KH. Oprocentowanie w PLN zaczyna sie obecnie od 5 z
    > hakiem

    To mi się przyda :)

    > Ważna. Ale jak nigdy z kredytem nie zalegałaś to wszystkie banki przyjmą Cię
    > z otwartymi rękami.

    Ja nie. Ślubna pamiątka i owszem. Choć dopóki trwało małżeństwo mieliśmy od
    kilku lat rozdzielność.
    Czy JEGO kłopoty mogą wpłynąć na ocenę moich ewentualnych możliwości
    kredytowych? Wiem, że z punktu widzenia prawnego nie mogą, ale czy ocena
    subiektywna przez banki jest brana pod uwagę?
    Zdolność kredytową mam, nawet nie najgorszą.

    > Nieprawda ale biorąc pod uwagę dostępność CHF to prawda.

    Czyli prawie prawda ;P

    Dzięki Ci dobry człowieku!
    --
    - ofka -