  • Data: 2016-06-03 12:38:27
    Temat: Re: Kredyt na pesel...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-03 o 12:35, Piotr Gałka pisze:

    > wiadomości news:nirhca$atu$4@node2.news.atman.pl...

    > Też mi się takie wydają, ale wiem, że jak to widziałem to właśnie
    > nierealna wysokość podanej liczby mnie szokowała.
    > P.G.

    Prędzej już uwierzyłbym w 40 000, jeśli się z jakiegoś dłuższego okresu
    nazbierała. W końcu wyłudzenia kredytów to nie jakaś znikoma liczba. Jak
    widać jest to skala niemała i banki zdają sobie sprawę z zagrożenia.

    No i na pewno nie są to osoby, które "spłacają" cudzy kredyt, bo w
    bajki, że dziesiątki tysięcy osób płacą grzecznie za nie siebie nie
    uwierzę, tylko co najwyżej są to osoby, które padły ofiarą kradzieży i
    wykorzystania tożsamości i musiały przejść przez odpowiednie środki
    odwoławcze, aby wykazać brak istnienia swojego zobowiązania. Nie ma w
    tym nic nadzwyczajnego, oszustwa to proceder stary jak świat, były i będą.

    --
    Liwiusz