  • Data: 2016-06-03 12:57:29
    Temat: Re: Kredyt na pesel...
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:nirlgn$1s4$1@node1.news.atman.pl...
    > I komornik tak niby miałby bez wyroku sądu działać?

    Wiem, że media kłamią, ale czy ten rolnik z Mławy nie dowiedział się dopiero
    jak zobaczył komornika?

    > To raczej ty masz problem z czytaniem ze zrozumieniem - dlaczego
    > zajmowałeś się czyimiś listami?

    Bo jestem uczynny i jak ktoś coś pomylił a jestem jedynym który ma tego
    świadomość to staram się pomóc.
    Coś w tym złego?

    Jak dostajesz fakturę za prąd to dokładnie analizujesz, czy jest ciągłość w
    terminach, za które są naliczenia. Czy jakby któraś trafiła do kogoś innego
    i przez to byś jej nie zapłacił to chciałbyś aby Ci prąd wyłączyli.
    Spodziewam się, że zaraz odpowiesz, że nie tak od razu - czyli "I komornik
    tak miałby bez wyroku" więc od razu podam przykład (nie z mediów).
    Ratowałem sąsiada prądem bo wrócił po tygodniu nieobecności a tu prąd
    wyłączony. Co się okazało - trzeciej wstecz faktury nie zapłacił (dwie
    następne zapłacił) to mu zakład energetyczny (bez ostrzeżenia) całą
    zawartość zamrażarki spuścił na podłogę i zgłosił do jakiejś bazy danych
    dłużników (chyba warunkiem było, że ponad 200zł i ponad 6 miesięcy).
    P.G.