  • 1. Data: 2008-02-11 20:08:50
    Temat: Kredyt na auto
    Od: Michal <n...@p...pl>

    Witam,

    Szukam kredytu samochodowego z dobrym oprocentowaniem, kwota ok. 120k
    PLN, do 15% wpłaty własnej, auto nowe. Wstępnie mam oferte z Raiffeisen
    na 8,99% bez zabierania karty pojazdu i wpisu w dowodzie (tylko cesja
    polisy). Jakie oprocentowanie można aktualnie uzyskać dla takiego kredytu?

    Pytanie dodatkowe: czy warto interesować się w w/w celu GE lub Santander?

    Oczywiście jestem gotowy za założenie ROR/KK jeżeli dzięki temu jest
    lepszy procent.

    Dziękuje i pozdrawiam,

    --
    Michał

  • 2. Data: 2008-02-12 10:34:36
    Temat: Re: Kredyt na auto
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

> [...]
    > 8,99% bez zabierania karty pojazdu i wpisu w dowodzie (tylko cesja
    > polisy). Jakie oprocentowanie można aktualnie uzyskać dla takiego kredytu?

    http://finanse.netwaluta.pl/kredytysamochodowe/porow
    nanie-kredytow-samochodowych/4/ -
    3 oferty do wyboru