  • 21. Data: 2002-10-07 14:53:59
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy - prośba
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert K.(Beer)" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:anrrj1$b9k$1@news.onet.pl...
    > Jeszcze jedna sprawa. Lekko OT.
    >
    > Czy notariusze mają jakąś ogólnopolską, stałą "taryfę" usług ?
    > Czy można znaleźć taniego i drogiego ?

    Mają stawki maksymalne, które najczęściej stosują :-))
    Zobacz np. tu http://www.notariat.gdansk.pl/www/przepisy.php?s_id=
    45

    Oprócz taksy są jeszcze opłaty od czynności cywilno-prawnych (2%) i opłaty
    za wpis do ksiąg wieczystych (w oparciu o wpis stosunkowy), które to także
    mogą być pobrane u notariusza.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 22. Data: 2002-10-07 16:30:44
    Od: kulka <k...@N...net>

    > Doradźcie najlepszy kredyt mieszkaniowy !

    A rozważałeś może kredyt w BPH PBK?
    Właśnie dopełniamy ostateczne formalności.

    Dla informacji: tez we Wro i też w CHF:)

    Pozdrowienia
    --

    k...@N...net /UIN# 25806068 gg# 66466/
    Jeżeli chcesz do mnie napisać, wstaw szkola zamiast NOSPAM.

    Pozdrowienia

  • 23. Data: 2002-10-07 17:00:44
    Od: c...@i...pl

    On Mon, 7 Oct 2002 11:29:28 +0200, "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Kolega brał.
    >Dochodzi opłata za :
    >-prowadzenie konta
    >-zlecenie stałe do spłaty kredytu
    >-zlecenie stałe za ubezpieczenie kredytu
    >- i chyba zl.stałe za ubezpieczenie na życie.
    >Oprócz tego prowizje za przyznanie i inne.

    - prowadzenie rachunku Millepensja - bez opłat
    - wymienione przez Ciebie zlecenia stałe - bez opłat
    - prowizja za ryzyko do czasu ustanowienia hipoteki 1% p.a.
    - prowizja za przyznanie kredytu jest, ale jakie te "inne"?

  • 24. Data: 2002-10-07 19:59:55
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Robert K.(Beer)" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Doradźcie najlepszy kredyt mieszkaniowy !

    Na takie przypadki kredyty długoletnie osobnik zarabiający w złotówkach
    bierze w złotówkach w PKO BP albo PBK.
    Inne banki na tak długi okres sie nie nadają.

    Ale masz prawo się nie zgadzać i żałować później.

  • 25. Data: 2002-10-08 05:58:33
    Od: "Robert K.\(Beer\)" <b...@p...onet.pl>

    "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> napisał:

    > Mają stawki maksymalne, które najczęściej stosują :-))
    > Zobacz np. tu http://www.notariat.gdansk.pl/www/przepisy.php?s_id=
    45

    Dzięki. Zagłębiam się w lekturze.

  • 26. Data: 2002-10-08 08:04:46
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > Dzięki. Zagłębiam się w lekturze.

    Dla mieszkania hipotecznego z garażem o wartości c.a. 200kzł wychodzi c.a
    10kzł opłat :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 27. Data: 2002-10-09 09:34:40
    Od: "Dareq" <d...@p...onet.pl_spam>

    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Robert K.(Beer)" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dla mieszkania hipotecznego z garażem o wartości c.a. 200kzł wychodzi c.a
    > 10kzł opłat :-))

    raczej okolo 4500 ;((

  • 28. Data: 2002-10-09 10:17:50
    Temat: Odp: Kredyt mieszkaniowy - prośba
    Od: "Mariusz" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik Piotr Orzechowski <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych

    > a na przykład 3,5 % w CHF w millenium ...
    > brak kompetentnych pracowników i procedur
    > ukryte opłaty
    > frank pewnie już nie za długo będzie na tak niskim poziomie... pewnie do
    > najbliższej wojny
    >
    > ale każdy wybiera jak uważa :)

    Ale przecież istnieje możliwość przewalutowania kredytu. W niektórych
    bankach za zupełną darmochę.
    Pozatym o ile zauważyłem najniższe oprocentowanie kredytów obecnie jest w $,
    dlaczego nikt z was o tym nie wspomniał?
    Czy nie lepiej wziąść kredyt w $ i za jakies kilka lat po dokładnym
    przeliczeniu przewalutować na PLN, bądź na euro, jeśli zmienią się nasze
    pln-y na własnie tą walutę.

    Smerf

  • 29. Data: 2002-10-09 13:45:29
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Mariusz" <f...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Czy nie lepiej wziąść kredyt w $ i za jakies kilka lat po dokładnym
    > przeliczeniu przewalutować na PLN, bądź na euro, jeśli zmienią się nasze

    a czy kolega liczył ile przewalutowanie kosztuje ? szczególnie kiedy ma się
    kredyt w walucie w innym banku niż GE (bo ten przelicza wg kursu NBP)
    w PKO BP już w pierwszym dniu się traci bo obliczają kwotę kredytu wg
    średniego kursu NBP, wypłacają wg kursu kupna, a spłacasz wg kursu sprzedaży

    do tego dodajmy, że przewalutowanie trwa 2 tygodnie ,albo i więcej jeśli
    mają problem z ponownym sprawdzeniem Twojej zdolności kredytowej
    musisz donieść ponownie świstki o zatrudnieniu itp...

    a w ciągu 2 tygodni sytuacja może się na tyle rozwinąć, że po 10 latach
    spłacania i przewalutowaniu będziesz miał do spłacenia więcej niż na
    początku ...

    dodam, że ja mam kredyt w EUR ... ale tylko z powodu kompletnej ignorancji
    PKO BP - zirytowała mnie biurokracja i sposób traktowania długoletniego
    klienta

    pozdrawiam
    Piotr

  • 30. Data: 2002-10-11 07:40:53
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 7 Oct 2002 11:47:26 +0200, "Wojtek P." <7...@f...polbox.pl>
    wrote:

    >Wymaganie posiadania konta, ma wiele banków, ale opłaty za nie w stosunku do
    >wysokości kredytu niewiele znaczą.

    Muti np daje do kompletu z kred. hipotecznym konto prowadzone za darmo
    plus jeszcze inne przywileje

    >Ubezpieczenie wymagane jest przez właściwie wszystkie banki

    Na zycie nie przez wszystkie.

    >Prowizja za przyznanie jedna z najniższych, bo do końca miesiąca, może
    >wynosić tylko 0,5%.
    >[..]

    To rzeczywiscie dosc nisko ale trzeba sobie samemu starannie
    skalkulowac wszystkie koszty.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730