  • Data: 2002-03-02 01:21:56
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy i wojsko
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl> writes:

    > sri ze odpowiadam nie bezposrednio ale tamten post mi sie
    > gdzies juz zgubil.
    > ja np. mam kategorie "D", ale w Banku Slaskim przy
    > wypelnianiu formularzy moglem wpisac cokolwiek, nawet E,
    > nie sprawdzili mnie do dzis... Takze proponuje do Banku
    > Slaskiego i podajesz ze masz "D" :)) Aha, w BZWBK jak
    > zalatwialem KK, tez podalem "D" i tez nie sprawdzili
    > stanu z ksiazeczka wojskowa. Wiec mozna naklamac i dostac
    > kredyt.

    Drobnym problemem jest to, że wykrycie się takiego (lub podobnego)
    kłamstwa upoważnia bank do natychmiastowego wypowiedzenia umowy
    kredytowej i żądania natychmiastowej spłaty całej należności.

    --
    ( Marcin Kasperski | Osoba jest omegalizacją ewolucji uniwersalnej na )
    ( http://www.mk.w.pl | określonym odcinku etapowym (Teilhard de Chardin) )