  • 1. Data: 2004-11-05 22:42:24
    Temat: Kredyt mieszkaniowy
    Od: "Krzysiek" <o...@t...poczta.onet.pl>

    Czy jest szansa, ze osoba z dochodami miesiecznymi okolo 1600-1700 zl
    brutto dostanie w jakims banku kredyt mieszkaniowy w wysokosci 10-20
    tys. ? Okres splaty 10-20 lat. Jaki bank ma najmniejsze wymagania jezeli
    chodzi o zarobek? Jakie musialbym jeszcze spelnic warunki?

    Krzysiek

  • 2. Data: 2004-11-05 23:17:14
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <o...@t...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tys. ? Okres splaty 10-20 lat. Jaki bank ma najmniejsze wymagania jezeli
    > chodzi o zarobek? Jakie musialbym jeszcze spelnic warunki?

    Chyba niestety mało prawdopodobne. Nie dość, że problem ze zdolnością
    kredytową to jeszcze zwykle banki określają minimalną wartość takiego
    kredytu na 30-50 tys PLN.

  • 3. Data: 2004-11-06 00:36:40
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    rsa127 napisał(a):
    > Chyba niestety mało prawdopodobne. Nie dość, że problem ze zdolnością
    > kredytową to jeszcze zwykle banki określają minimalną wartość takiego
    > kredytu na 30-50 tys PLN.

    Mimo wszystko spróbowałbym w GE BM (www.gebm.pl): trudne przypadki to
    ich specjalność ;-)

    Według kalkulatora na stronie www minimalna kwota kredytu to 25 000zł
    (zawsze możesz potem 5000 nadpłacić od razu po wzięciu kredytu i to bez
    prowizji). Wymagany dochód brutto dla kredytu o takiej wartości
    denominowanego we frankach szwajcarskich to zaledwie 1230zł - jest pole
    do manewru. Powodzenia.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2004-11-06 07:54:57
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Brutto czy netto?
    Osoba samotna?
    W jakim mieście mieszkasz?
    Jakie masz raty kredytów lub limity odnawialne?

  • 5. Data: 2004-11-06 08:21:11
    Od: "Krzysiek" <o...@t...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cmhvvj$rmv$1@news.onet.pl...
    > Brutto czy netto?

    Brutto.

    > Osoba samotna?

    Tak, samotna.

    > W jakim mieście mieszkasz?

    Bytom. Koszt utrzymania mieszkania to okolo 400 zl. Maksymalne ceny
    mieszkan za 1m2 to okolo 1000 zl. Wklad wlasny okolo 60 % (na takie
    mieszkanie 50m2), czyli okolo 30 tys.

    > Jakie masz raty kredytów lub limity odnawialne?

    Nie mam zadnych rat i limitow odnawialnych.

    Sadze, ze nawet moglbym splacic kredyt wczesniej i dobrze by bylo gdybym
    wtedy nie musial dodatkowych odsetek placic. Niestety tego dodatkowego
    dochodu nie moge udokumentowac i jest on rozny jezeli chodzi o wysokosc.

    Krzysiek

  • 6. Data: 2004-11-06 13:22:29
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Na podstawie tych danych mogę Ci powiedzieć ze w BPH dostaniesz na 20lat
    28tys.zł w CHF (przy 1600zł brutto - jak zzaswiadczenia wyjdzie więcej to i
    większa kwota wychodzi)

    Darek