  • 1. Data: 2004-11-05 17:24:04
    Temat: Internet w placowkach
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tak sie zastanawiam - ktore banki umozliwiaja dostep do konta przez
    internet w swoich placowkach -zyli maja po prostu podlaczony komputer?
    MultiBank, mBank - ktos jeszcze?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-11-05 17:50:40
    Temat: Re: Internet w placowkach
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Tak sie zastanawiam - ktore banki umozliwiaja dostep do konta przez
    > internet w swoich placowkach -zyli maja po prostu podlaczony komputer?
    > MultiBank, mBank - ktos jeszcze?

    BePeHahahaha, przynajmniej jeden z oddzialow w Trojmiescie.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-11-05 17:52:44
    Od: "PrzemB" <p...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:cmgcvr$cgb$1@news.onet.pl...
> [...]
    | http://www.PRnews.pl
    | Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

    W KB SA, ale nie ma dostępu do dyskietki i firmy nie mogą autoryzować
    transakcji.

    Pozrdowienia
    PrzemB

  • 4. Data: 2004-11-05 18:46:11
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@W...gazeta.pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(a):

    > BePeHahahaha, przynajmniej jeden z oddzialow w Trojmiescie.
    W niektórych oddziałach PKOBP ,ktoś pisał na tej grupie,że w Lukasie w
    niektórych placówkach wprowadzają.
    Marcin

  • 5. Data: 2004-11-05 18:53:53
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Dominiak napisał:

    > W niektórych oddziałach PKOBP

    A tym to po co?

    Bartol

  • 6. Data: 2004-11-05 19:00:54
    Od: "ethan" <e...@b...spamu.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:cmgcvr$cgb$1@news.onet.pl...
    > Tak sie zastanawiam - ktore banki umozliwiaja dostep do konta przez
    > internet w swoich placowkach -zyli maja po prostu podlaczony komputer?
    > MultiBank, mBank - ktos jeszcze?

    to ja dorzuce jesio BGZ SA

    --
    ethan 99 (malpiszon) wp (kropiczka) pl

  • 7. Data: 2004-11-05 19:11:10
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@W...gazeta.pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(a):

    > A tym to po co?

    Ze strony http://www.pkobp.pl/index.php/id=multiwyszu/zone=-1/
    section=ogol

    Nazywa się to:"Terminale samoobsługowe PKO Banku Polskiego"

    A zastosowanie jest takie:

    Terminal samoobsługowy pasywny umożliwia:

    podgląd i wydruk salda

    wydruk wyciągu oraz historii rachunku za ostatnie 30 dni

    przegląd produktów na rachunku oraz tabeli kursowej

    Terminal samoobsługowy aktywny umożliwia wszystkie funkcje terminali
    samoobsługowych pasywnych a ponadto:

    zmianę zleceń stałych

    dokonanie przelewu, w tym przelewu do urzędu Skarbowego

    opłacenie składek ZUS
    Są nawet 3 rodzaje;)
    Terminal samoobsługowy aktywny
    Terminal samoobsługowy pasywny
    Terminal samoobsługowy siedzący

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 8. Data: 2004-11-05 19:23:50
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > BePeHahahaha, przynajmniej jeden z oddzialow w Trojmiescie.

    Chyba nawet w większości...

    U mnie w oddziale we Wrocławiu: 2 stanowiska internetowe + bankomat na zewnątrz
    + bankomat wewnątrz + terminal samoobsługowy (salda, operacje, wydruki,
    przelewy,...).

    A co k!@#$, nie mogę ich pochwalić? ;-)

    Jacek

  • 9. Data: 2004-11-05 19:40:33
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Bartol Partol napisał(a) w wiadomości: ...

    >A tym to po co?

    zeby dziadkowie mogli spedzic czas stojac w kolejce ogladajac strony porno
    :-))))

    D.

  • 10. Data: 2004-11-05 19:47:25
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jacek napisał:

> [...]
    > + bankomat wewnątrz + terminal samoobsługowy (salda, operacje, wydruki,

    No nie rob obory! Tutaj chwalisz BePeHahahaha? Hahahaha

    Bartol