  • 1. Data: 2002-11-09 12:49:24
    Temat: Kredyt mieszkaniowy
    Od: "Hasan" <h...@p...onet.pl>

    Potrzebuję kredyt na zakup mieszkania, nie wiem, z jakiego banku można
    skorzystać.
    Myślę ze wiecie coś więcej na temat kredytów i warunków jakie oferują banki.
    Gdzie jest najkorzystniejsza oferta???

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2002-11-09 13:58:56
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > skorzystać.
    > Myślę ze wiecie coś więcej na temat kredytów i warunków jakie oferują banki.

    Jeżeli w PLN, to w Kredyt Banku. Kilka dni temu była dyskusja na liście.
    Przeglądnij ją. Tensor1.

  • 3. Data: 2002-11-09 14:03:37
    Od: "Robert Wicik" <R...@o...pl>

    Użytkownik "Hasan" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skorzystać.
    > Myślę ze wiecie coś więcej na temat kredytów i warunków jakie oferują

    Poczytaj posty wstecz, było ostatnio tego od metra :-))

    Sprawdź PKO BP i KredytBank.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik