    From: "Szafranr" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt mieszkaniowy
    Date: Wed, 9 Jan 2002 16:07:31 +0100

    > Ale nie licz , że dostaniesz 100% gdziekolwiek
    > Na jak długo chcesz go wziąć ? 20 lat? Stać Cię spłacać ~15 tys.
    > miesięcznie? Jeśli tak to po co ci kredyt na 100%

    sam jestem w podobnej sytuacji
    całkiem niedawno zacząłem zarabiac troszkę więcej co pozwoliło mi mysleć o
    zakupie mieszkania (od pół roku)

    mieszkanie dajmy na to kosztuje 150tys (takie co mnie interesuje)
    prowizja agencji wynosi około 3 % wartości transakcji - 4.5tys
    u notariusza należy zostawić około 5-6% (podatek wpisy, itd.) - ok. 7tys
    czyli, żeby wziąć kredyt na mieszkanie na 100% trzeba miec 12tys zł
    że nie wspomnę o kosztach urządzenia mieszkania

    pewnie z ekonomicznego punktu widzenia najlepiej byłoby poczekać zbierając
    intensywnie pieniązki, ale jakos nie chce mi się ten rok czekać

    łatwiej oddać te 1.5tys miesięcznie od razu