  • Data: 2019-11-26 18:05:17
    Temat: Re: Kredyt indeksowany - zwrot spreadu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    >Głównie to chodziło pewnie o zmiany kursów, ale może o inne straty
    >także.

    Podejrzewam, ze raczej niesplacalnosc, bo zmiana kursow ... no
    przeciez klient splaca po kursie ..

    >Tak czy owak, nic podobnego nie powinno się nigdy zdarzyć w państwie
    >prawa.

    No, bylo prawo bankowe, byla tam definicja kredytu, i nic tam o
    indeksacji nie pisalo.
    Wystarczylo przestrzegac :-P

    >Ale, szczerze mówiąc, bardzo wątpię że się zdarzy - takich
    >"trików" to ja nawet w PRLu nie pamiętam. Może PRLowska wymiana
    >pieniędzy (której nie mogę pamiętać) była czymś podobnym.

    No wiesz - jak ktos wzial kredyt na dom gdzies w roku 1980, to w 1990
    splacil jedna pensja.
    A kto na tym stracil ?

    J.