  • Data: 2019-11-20 23:32:03
    Temat: Re: Kredyt indeksowany - zwrot spreadu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:da6763a8-e4ad-42fc-a612-4b76fcdcea74@go
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 20 listopada 2019 09:52:04 UTC+1 użytkownik Kris
    napisał:

    >A Ty nie widzisz? Ja na stronach banku o hipotecznych widzę.
    >Inna sprawa to jak zwykle urojenia rozsynchroniczne J.F. - UE
    >ujednoliciła obliczanie RRSO dyrektywą z 2012 (nie pamiętam, czy
    >wtedy wprowadzono obowiązek podawania - ale jak nie
    wtedy, to raczej później niż wcześniej) - a hipoteki walutowe to
    wiadomo, po 2008 zdechły.

    https://pomocfrankowiczom.pl/?p=423
    http://pomocfrankowiczom.pl/?p=369

    Wiec moze i UE ujednolicila w 2012, ale w kredycie konsumenckim w
    Polsce RRSO obowiazywal od 2001.
    Bank nie musial podawac RRSO dla kredytu hipotecznego, ale skoro to
    zrobil i zanizyl, , to wprowadzil konsumenta w blad.

    Jak widac - nie warto byc nadgorliwym ... albo nieuczciwym :-)

    J.