  • 11. Data: 2009-02-02 15:10:59
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - zmiana waluty
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote in message
    news:gm71q2$gr$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Ironia
    >
    > mz

    aaa "bezpieczne" w ustach "doradcy"...
    ehhh .. nie wyczułem :)

  • 12. Data: 2009-02-02 17:58:32
    Od: Tadek <t...@o...pl>

    Robert pisze:

> [...]
    >
    > Przewalutowanie na CHF jest bezpieczne, gdy CHF stoi po 1,99 a nie gdy
    > kurs wynosi 2,9 pln!
    >
    > Spłata kredytu w walucie i przymus kupna jej na lichwiarskich warunkach
    > też jest właśnie dla klienta.
    > Decyzje zarządu dot. oprocentowania też jest pod klienta.
    >
    > To wszystko chyba o czymś świadczy ?
    > Uwiązać smycz na szyję na długie lata.
    >
    > (Zaraz pewnie znajdzie się kolejna osoba piszącą "po co brałeś kredyt..".)
    >
    > Oj będzie się działo.
    >
    > Ja mam kredyt tam, gdzie maksimum korzyści .. dla banku i dinozaury

    nie pisałem o frankach tylko o euro, a tymi pseudo doradcami od "po co
    brałeś" sie nie przejmuję jak to mówią co nie którzy CHIWD :) niech
    wiedzą co to prawdziwa miłość
    Co do euro, che teraz zmienic bo domniemywam ze kurs jeszcze pojdzie do
    góry a w 2010 spadnie do 3,10-30 wiec zarobie na tym interesie przy
    spłacie całkowitej. Mogłbym spłacić teraz ale ale mam zamiar zarobic na
    banku pare złotych, tak aby starczyło na wyjście z zona na sushi, jej
    też się coś należy :)