  • 1. Data: 2008-03-17 16:35:00
    Temat: Kredyt hipoteczny- zabezpieczenie na udziałach w nieruchomości
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    Który bank udzieli kredytu na zakup udziałów w nieruchomości zabezpieczając
    się hipoteką na udziale (bez zgody reszty współwłaścicieli)?
    Podzieł nieruchomosci i wydzielenie odrębnych KW nie wchodzi w rachubę.

    Darek

  • 2. Data: 2008-03-17 16:46:38
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Za zgodą pozostałych współwłaścicieli da się (np. Kredytbank), a bez zgody to IMHO
    ciężka sprawa, może spróbuj popytać w
    bankach typowo hipotecznych (są dwa?).
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2008-03-17 16:54:57
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Za zgodą pozostałych współwłaścicieli da się (np. Kredytbank), a bez zgody
    > to IMHO ciężka sprawa, może spróbuj popytać w
    > bankach typowo hipotecznych (są dwa?).

    Za zgodą to wszędzie się da. O oczywiste oczywistości się nie pytam :)

    Darek

  • 4. Data: 2008-03-17 17:22:38
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Za zgodą pozostałych współwłaścicieli da się (np. Kredytbank), a bez
    > zgody to IMHO ciężka sprawa, może spróbuj popytać w
    > bankach typowo hipotecznych (są dwa?).

    Trzy banki hipoteczne (ponoc). w BPH BH sie nie da z tego co wiem, ale moge
    dopytac dokladnie (bo na 100% nie wiem) :)

    Thomas

  • 5. Data: 2008-03-17 19:08:12
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    666 pisze:
    > Za zgodą pozostałych współwłaścicieli da się (np. Kredytbank), a bez zgody to IMHO
    ciężka sprawa, może spróbuj popytać w
    > bankach typowo hipotecznych (są dwa?).
    jeśli masz na myśli Dombank to się nie da

  • 6. Data: 2008-03-17 20:35:22
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

> [...]
    > współwłaścicieli)?
    > Podzieł nieruchomosci i wydzielenie odrębnych KW nie wchodzi w rachubę.

    Popytaj w firmach doradczych, konsultacja jest darmowa:
    http://finanse.netwaluta.pl/doradcyfinansowi/ - pod tym adresem masz 7
    największych firm doradczych

  • 7. Data: 2008-03-17 21:54:12
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Nie da się.
    "Wszędzie" to się da, jesli współwłaściciele przystapią do kredytu, ewentualnie będą
    żyrowali.
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2008-03-17 21:58:10
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-03-17 22:54, 666 stwierdził, że:
    > Nie da się.

    Da się (choć nie wiem, czy wszędzie).

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 9. Data: 2008-03-19 06:02:02
    Od: "Krzys Ziółkowski" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Na udzialach, bez zgody pozostalych wlascicieli, nigdzie. Zaden bank
    komercyjny na to nie pojdzie.
    Musisz kombinowac w Bankach spoldzielczych albo SKOK-ach.

  • 10. Data: 2008-03-19 06:04:00
    Od: "Krzys (ztof) nie cierpię oficjalnej formy mojego imienia Ziółkowski" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Banki "typowo hipoteczne" sa cztery :)
    Z tym, ze dwa z nich zajmuja sie raczej komercja i to dla duzych firm.