  • 11. Data: 2014-02-25 07:42:06
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny w PLN - na co można liczyć
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 25 Feb 2014 00:02:23 +0100, RobertS napisał(a):

    > kredytów w BSach nie robię ze względu na niekorzystne zapisy w umowach
    > kredytowych
    > w każdym razie przy wkładzie własnym na poziomie 20% można dostać lepszą
    > ofertę
    Jesteś doradcą?

    --
    Franc

  • 12. Data: 2014-02-25 09:05:10
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jesteś doradcą?

    tak, zajmuję się kredytami hipotecznymi, ale w BSie kredytu Ci nie zrobię

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2014-02-25 10:45:41
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 25 Feb 2014 09:05:10 +0100, RobertS napisał(a):

    > tak, zajmuję się kredytami hipotecznymi, ale w BSie kredytu Ci nie zrobię
    Nie upieram się przy BSie.
    Piszę akurat o nim, bo póki co nikt nie dał lepszej oferty.

    Przechodzimy na PRV?

    --
    Franc

  • 14. Data: 2014-02-25 12:31:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" lehirm$hdo$...@s...man.poznan.pl

    > tak, zajmuję się kredytami hipotecznymi, ale w BSie kredytu Ci nie zrobię

    Dlaczego? Dasz o nim dobrą opinię -- to właśnie kredyt. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2014-02-25 18:20:37
    Od: Aetius <c...@g...com>

    RobertS - jak można się z Tobą skontaktować?

  • 16. Data: 2014-02-25 21:41:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2014-02-25 18:20, Aetius pisze:
    > RobertS - jak można się z Tobą skontaktować?

    możecie do mnie na priva napisać, z adresu usuncie iksy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2014-02-25 21:56:48
    Od: Franc <t...@w...pl>

    Dnia Tue, 25 Feb 2014 21:41:19 +0100, RobertS napisał(a):

    > możecie do mnie na priva napisać, z adresu usuncie iksy
    OK, mail poszedł.

    --
    Franc

  • 18. Data: 2014-02-25 22:18:43