  • Data: 2005-08-22 10:27:04
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - skąd?
    Od: "niko" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a czy ktos moze mi powiedziec jakie mam szanse otrzymania takiego kredytu
    rownie wysokiego i przy podobnych warunkach placowych ale ze stałą umową, z
    obciażeniem kredytem studenckim w wys. ok 25 tys. zł. nie ide do banku bo to
    dalekie lany chce sie tylko zorientowac. jezeli ktos nie zbluzga (za
    lenistwo) mnie i zechce cos napisac to dzieki za odpowiedz. ;) pzdr