  • 1. Data: 2007-02-24 10:51:29
    Temat: Kredyt hipoteczny rosnacy (niby malejacy)???
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    Witam
    Czy to normalne aby w kredycie hipotecznym tzw malejacym odsetki co miesiac
    rosly a nie malaly? Ja rozumiem, ze jest cos takiego jak libor, ale odkad
    zaciagnelem kredyt (ok 2 lata temu) odsetki regularnie ostro ida w gore. Strach
    pomyslec, jaka rate bede mial za 20 lat skoro w przeciagu 2 lat rata mi wzrosla
    o ponad 300zl i ciagle rosnie.;/

    Grudzien 2006
    KAPITAŁ: 253.83CHF
    ODSETKI: 276.05CHF
    KWOTA RATY (KAPITAŁ + ODSETKI):529.88CHF

    Styczen 2007
    KAPITAŁ: 253.83CHF
    ODSETKI: 289.48CHF
    KWOTA RATY (KAPITAŁ + ODSETKI):543.31CHF

    Luty 2007
    KAPITAŁ: 253.83CHF
    ODSETKI: 295.74CHF
    KWOTA RATY (KAPITAŁ + ODSETKI):549.57CHF
    itd...

    Tomek

  • 2. Data: 2007-02-24 10:59:23
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny rosnacy (niby malejacy)???
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Tomek wrote:
> [...]
    > KAPITAŁ: 253.83CHF
    > ODSETKI: 295.74CHF
    > KWOTA RATY (KAPITAŁ + ODSETKI):549.57CHF

    Tak, bo odsetki licza Ci od ilosci dni roboczych w miesiacu. W marcu
    zaplacisz troszke mniej.
    A poza tym wez pod uwage ze libor rosnie.

    Jarek

  • 3. Data: 2007-02-24 11:49:08
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Tomek napisał:
> [...]
    > KAPITAŁ: 253.83CHF
    > ODSETKI: 295.74CHF
    > KWOTA RATY (KAPITAŁ + ODSETKI):549.57CHF

    może plan spłaty komuś się wydrukował "do góry nogami"
    :)

    pytałeś w banku?

  • 4. Data: 2007-02-24 11:54:30
    Od: "emes" <e...@w...pl>

    libor rosnie
    nie czytales co podpisales ?

    michal

  • 5. Data: 2007-02-24 11:58:12
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > libor rosnie

    Wiem, ze rosnie, ale az tak bardzo? przeciez reasumujac jezeli w ciagu 2 lat
    libor podniusl mi kredyt o 300zl to za 20 lat rata wzrosnie mi o 3000zl. To
    jest normalne? To co maja powiedziec ci ktorzy maja kredyt staly i nie na 200 a
    np na 450tys? Masakra.

  • 6. Data: 2007-02-24 13:08:20
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomek <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > wzrosnie mi o 3000zl. To jest normalne? To co maja powiedziec ci
    > ktorzy maja kredyt staly i nie na 200 a np na 450tys? Masakra.

    Nie bedzie rosl w nieskonczonosc. Za jakis czas zacznie spadac. Mogles
    szukac kresytu o stalym oprocentowaniu.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 7. Data: 2007-02-24 13:13:28
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Nie bedzie rosl w nieskonczonosc. Za jakis czas zacznie spadac. Mogles
    > szukac kresytu o stalym oprocentowaniu.

    ktory bank aktualnie oferuje taki kredyt?
    standardem jest oprocentowanie zmienne (LIBOR, WIBOR + marza) lub
    "uznaniowe" okreslanie oprocentowania...

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2007-02-24 19:01:59
    Od: KrzysiekPP <jimi@_NOSPAM_ceti.pl>

    > Nie bedzie rosl w nieskonczonosc. Za jakis czas zacznie spadac. Mogles
    > szukac kresytu o stalym oprocentowaniu.

    Ze coooooo ? :) Mieszkaniowego ?? Takie to daja najwyzej na 3 lata ...
    cos sie zmieniło w 20letnich ? :>

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 9. Data: 2007-02-24 20:16:53
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Ze coooooo ? :) Mieszkaniowego ?? Takie to daja najwyzej na 3 lata ...
    > cos sie zmieniło w 20letnich ? :>

    za granica sa one dosc popularne, a u nas w NYKredit taki dostaniesz;
    na 30 lat w euro - oprocentowanie stale 5,57 - 6,05% w zaleznosci od
    LTV, zastanawiam sie czy to jedyny bank, w ktorym mozna otrzymac kredyt
    na takich warunkach?

    http://www.nykredit.pl

    --

    pozdr.