  • 1. Data: 2011-08-23 19:46:28
    Temat: Kredyt hipoteczny - posrednik i wniosek samodzielny
    Od: "Raf" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Hej

    Takie pytanie:
    Bede teraz bral kredyt hipoteczny. Z posrednikiem wybralem 2 banki (gdzie
    zlozymy wnioski).
    Dodatkowo sam chcialbym niezaleznie zlozyc wniosek do banku 3 (mojego, gdzie
    mam glowny ROR). Oferta "standardowa" jest srednia, ale po negocjacjach z moim
    opiekunem, jest duza szansa uzyskania dobrych warunkow.

    Pytanie: Czy bedzie to jakis problem, jak dwa wnioski zloze przez posredniaka,
    a jeden samodzielnie?
    W sensie chomi mi o to, czy banki nie beda miec roblemu z odpytywaniem w BIK itd.

    Ogolnie, biorac kredyt, najlepiej do ilu bankow zlozyc wnioski? 2-3 jest
    calkowcie normalna rzecza?

  • 2. Data: 2011-08-23 20:46:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Pytanie: Czy bedzie to jakis problem, jak dwa wnioski zloze przez posredniaka,
    > a jeden samodzielnie?

    nie, a powiesz o tym pośrednikowi?
    > W sensie chomi mi o to, czy banki nie beda miec roblemu z odpytywaniem w BIK itd.

    każde zapytanie w BIK kosztuje 17 punktów, jeżeli masz ich dużo to żaden
    problem

    > Ogolnie, biorac kredyt, najlepiej do ilu bankow zlozyc wnioski? 2-3 jest
    > calkowcie normalna rzecza?

    tak, 2-3 to optymalna liczba, do tyle zawsze składam, no chyba, że
    klient ma szansę na kredyt tylko w jednym banku

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2011-08-24 04:33:34
    Od: "Sinus " <s...@W...gazeta.pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):
    > każde zapytanie w BIK kosztuje 17 punktów, jeżeli masz ich dużo to żaden
    > problem

    A skąd ten wniosek? Ja po złożeniu 2 wniosków o hipo miałem obniżoną
    punktację chyba tylko o 9pkt.

    --
    Sinus

  • 4. Data: 2011-08-24 06:01:09
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > nie, a powiesz o tym pośrednikowi?
    >>
    > każde zapytanie w BIK kosztuje 17 punktów, jeżeli masz ich dużo to
    > żaden problem

    Chodzi ci o punktację biku? Stawiam dolary przeciwko orzechom, że przy
    hipotecznym nie ma to znaczenia.

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k