  • 11. Data: 2009-03-06 14:50:03
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny i wyciągi z ROR
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "P.H." <k...@g...w.sieci> wrote in message
    news:gor9sm$7mv$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Zippo" <z...@o...eu> napisał w wiadomości
    >>> 2. PIT
    >>> 3. potwierdzenia wpływu kasy na ROR

    > to nie sarkazm
    > staram się o kredyt hipoteczny
    > 5 lat temu w PKO wystarczyło zaświadczenie o zarobkach
    >
    > obecny bank zażądał ode mnie najpierw 1, potem 2 i 3 a teraz 4
    > serio serio (0 sarkazmu)

    widać nie chcą ci dać tego kredytu i szukają pretekstu...

  • 12. Data: 2009-03-06 15:53:05
    Od: filip lach <f...@g...pl>

    kris pisze:
    > Użytkownik "filip lach" <f...@g...pl> napisał w wiadomo?ci
    >
    > Chyba łaski pracodawcy nie robia że wystawiaja RMUA
    Od kilku lat mnie nikt tego nie daje - po kiego grzyba marnować papier?
    Na żądanie pewno wydają...

  • 13. Data: 2009-03-06 15:57:48
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny i wyci?gi z ROR
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "filip lach" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To ktoś jeszcze wydaje RMUA?

    ???
    Przecież to obowiązek pracodawcy.

  • 14. Data: 2009-03-06 15:59:59
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > widać nie chcš ci dać tego kredytu i szukajš pretekstu...

    Jakby nie chcieli, to nie składaliby oferty albo od razu powiedzieli, że
    nie spełnia warunków.
    Chyba nie masz bladego pojecia, jak bardzo zmieniły się zasady udzielania
    kredytów.

  • 15. Data: 2009-03-06 20:53:36
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Zippo napisal(a):

    > Aktualnie jestem na etapie refinansowania kredytu hipotecznego z PLN na EUR.
    > Pomijając zbójeckie marże banków zdziwiło mnie to, że wszystkie banki
    > wymagają wyciągu z konta ROR. Wydaje mi się, że przesłanie samych
    > potwierdzeń wpływu wynagrodzenia na rachunek powinno wystarczać i wymaganie

    też ode mnie chcieli. Nawet zacząłem się zastanawiać, czy nie odmówią mi
    kredytu ze względu na głupie nazwy przelewów, ale wszystko poszło
    dobrze ;)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 16. Data: 2009-03-06 21:13:04
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    Baloo pisze:
    > Chyba nie masz bladego pojecia, jak bardzo zmieniły się zasady
    > udzielania kredytów.
    aż tak bardzo się nie zmieniły - bank który żąda zaświadczenia, wyciągu
    (gdzie jest wpływ wynagrodzenia), a na dodatek umowy, pitu i rmua to poje...

    Standardem jest zaświadczenie, część banków jako dodatkowe potwierdzenie
    żąda wyciąg (gdy wynagrodzenie wpływa na konto) ***LUB*** RMUA.
    Nieliczne banki wymagają np. przy umowie na czas określony kopii umowy i
    pitu, ale nie wszystko na raz.

    Możliwe, że trafiłeś na doradcę, który chce mieć wszystko na wszelki
    wypadek...

  • 17. Data: 2009-03-10 14:37:41
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Radzik pisze:

    > Możliwe, że trafiłeś na doradcę, który chce mieć wszystko na wszelki
    > wypadek...
    Moja lista zachcianek od banku:
    1. zaswiadczenie o zarobkach
    2. kontrolna wizyta kogos z banku w miejscu zatrudnienia
    4. wyciagi z KK z 6 miesiecy (uaktualniane co miesiac)
    5. wyciagi z ROR z 6 miesiecy (uaktualniane co miesiac)
    6. odpis z ksiegi wieczystej
    7. umowa o prace
    8. umowa kredytu hipotecznego jaki juz mam na to mieszkanie
    9. i najlepsze - tzw "pay slipy" z okresu gdy nie pracowalem w PL a
    pracowalem w UK. Z okresu niecalego 1,5 roku - niezla sterta im powstala:)
    10. swiadectwa pracy z ost. miejsca pracy przed wyjazdem do UK.
    11. umowa przedwstepna:)

    Nie ma lekko, 4 lata temu wystarczyla umowa przedwstepna i zaswiadczenie
    o zarobkach:)

    --
    Qlfon, Kraków

  • 18. Data: 2009-08-11 21:04:16
    Temat: Re: Re:_Kredyt_hipoteczny_i_wyciągi_z_ROR
    Od: "monkeyy" <mspytek@WYTNIJ_TOo2.pl>

    Nie wszystkie banki raportują do BIK. Klient w momencie składania wniosku o kredyt
    przyznaje się, bądź nie do swoich zobowiązań kredytowych. Niektóre - niewszystkie są
    widoczne w BIK. Wyciąg z ROR ma za zadanie wychwycić pożyczki, kredyty niewidoczne w
    BIK.To jest główny powód. Oczywiście klient może posiadać kilka RORów. Wtedy analityk
    może mu nagwizdać. Nie ma przecież mocy aby obejrzeć wszystkie RORy klienta.