  • 1. Data: 2002-06-07 12:28:07
    Temat: Re: Kredyt gotówkowy - czy mozna gdzies bez poreczycieli?
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > - oprocentowanie i prowizja - nie mają dla mnie przy tej kwocie większego
    > znaczenia

    Provident ? :-)

    Jacek

  • 2. Data: 2002-06-07 12:47:58
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Gdybyś miał przyzwoitą historię ze swojego obecnego banku, to chyba nie byłoby
    problemu z uzyskaniem limitu kredytowego na kwotę 3-6 razy miesięczne wpływy.

    Jacek

  • 3. Data: 2002-06-07 12:49:43
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Auto" <m...@w...pl> writes:

    > Dodam iż posiadam konto w PekaO S.A i tam też posiadam
    > niewykorzystaną linię kredytową - ale chcę kredyt, który bym spłacał
    > w równych ratach miesięcznych w kwocie praktycznie nie obciążającej
    > budżetu a przeznaczony byłby na sfinansowanie własnego hobby (w
    > związku z czym kredyt konsumpcyjny odpada).

    Troszeczke tego nie rozumiem - na takie cele to wlasnie kredyt w ROR
    jest idealny. Kredyt w wysokosci kilkumiesiecznych zarobkow dostaje
    sie bez problemu (chyba, ze ktos ma juz obciazenia innymi kredytami),
    mozna sobie splacac co miesiac po troszeczku, nikogo nie obchodzi, na
    co te pieniadze wydajesz... W Pekao to sie chyba nazywa "pozyczka w
    Eurokoncie" i jest na rok, ale po roku mozesz przedluzyc...

    MJ

  • 4. Data: 2002-06-07 13:21:04
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

    Cześć

    Planuję zaciągnąć kredyt gotówkowy w wysokosci 4000 PLN (słownie: cztery
    tysiące) na okres 36 lub 48 m-cy. Problem w tym że wszędzie wymagają
    poręczycieli (a ja nie chcę kogoś fatygować) bądź innych zabezpieczeń.
    Posiadam zdolność kredytową i stałe zatrudnienie na czas nieokreslony.

    Czy znacie jakiś bank bądź pośrednika, który udzieli mi takiego kredytu bez
    zabezpieczeń (no moze z wyjątkiem podpisanego weksla in blanco) tylko na
    podstawie zaświadczenia o zatrudnieniu i zarobkach?

    Pzdr

    Marek

  • 5. Data: 2002-06-07 13:30:58
    Od: "PiotrC" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Auto" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:2...@c...fuw.edu.pl...

    bez poreczycieli kredyty gotowkowe:
    MultiBank - do 10000 zl
    Raiffeisen Bank Polska
    DB 24 - chyba do 5 tys

    pzdr
    Piotr

  • 6. Data: 2002-06-07 13:42:14
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

    Użytkownik <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...

    > Provident ? :-)
    >
    > Jacek

    Przepraszam - być może z rozpędu zapomniałem dodać iż Provident odpada nie
    jestem samobójcą
    w związku z powyższym zawężam wyniki wyszukiwania:
    prowizja maks. 6-8%
    oprocentowanie maks. 25%

    Pzdr

    Marek

  • 7. Data: 2002-06-07 13:57:24
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

> [...]
    > w kwocie praktycznie nie obciążającej budżetu a przeznaczony byłby na
    > sfinansowanie własnego hobby (w związku z czym kredyt konsumpcyjny

    Czy napewno pytałeś o ten kredyt w bankach?? To co podałeś - mała
    kwota kredytu (niektóre banki dopiero w podobnych granicach zaczynają
    kredytować), regularne wpływy, długa (niezapaskudzona) historia - ogólnie
    dobra zdolność kredytowa, sugerują, że albo coś pomyliłeś, albo w banku
    wogóle nie byłeś. Jeśli jednak masz takie doświadczenia z PeKaO SA,
    to lepiej będzie zmienić bank - oczywiście nie na żaden komputer w Łodzi,
    lub temu podobne, ale na solidny marmur (oczywiście z obsługą w Internecie).

    Pozdrawiam
    JO

  • 8. Data: 2002-06-07 14:09:41
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > to lepiej będzie zmienić bank - oczywiście nie na żaden komputer w Łodzi,
    > lub temu podobne, ale na solidny marmur (oczywiście z obsługą w
    Internecie).

    Tak.
    Polecam BPHPBK ;)))))

    (dopisalem, bo Ci gdzies sie zgubilo?) :)

  • 9. Data: 2002-06-07 14:15:37
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

> [...]
    > co te pieniadze wydajesz... W Pekao to sie chyba nazywa "pozyczka w
    > Eurokoncie" i jest na rok, ale po roku mozesz przedluzyc...

    może i racja - wolałem żeby to były równe kwoty, które bym spłacał zleceniem
    stałym - przeglądam teraz oferty i banków i wymagania co do kredytów
    gotówkowych przyprawiają mnie o zawrót głowy
    chyba jednak skorzystam z twojej sugestii
    od kilku lat mam linię kredytową - w chwili obecnej na 8000 PLN na tzw.
    czarną godzinę (właściwie nie wykorzystywaną chyba że potrzebuje chwilówki
    na okazjonalne zakupy) - w związku z czym ustalę sobie sam limit spłat
    miesięcznych - tylko będę się musiał bardziej pilnować.

    Dzięki

  • 10. Data: 2002-06-07 14:20:07
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

> [...]
    byłoby
    > problemu z uzyskaniem limitu kredytowego na kwotę 3-6 razy miesięczne

    mam bardzo przyzwoitą opinię, niewykorzystaną linię kredytową - ten kredyt
    gotówkowy miałbyć systematycznym spłacaniem małej inwestycji - ale patrzac
    na wymogi banków - chyba jednak zdebetuję konto i sam sobie ustalę limity
    miesięcznych spłat kredytu.