eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt frankowy (wcześniejsza spłata) - prośba o poradę. › Re: Kredyt frankowy (wcześniejsza spłata) - prośba o poradę.
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt frankowy (wcześniejsza spłata) - prośba o poradę.
    Date: Thu, 29 Jan 2015 12:25:51 +0100

    W dniu 2015-01-29 o 12:19, Piotr Gałka pisze:

    > Byłbym całkowicie tego samego zdania, gdyby było tak, że jak bank
    > udzielił kredytu pod zastaw nieruchomości to w każdej chwili można oddać
    > tę nieruchomość bankowi i zapomnieć o temacie kredytu.
    > Nie rozumiem dlaczego tak nie jest.

    Bo nie takie umowy zostały zawarte.

    A jestem przeciwny temu, aby zakazywać zawierania takich umów.

    Natomiast jak ktoś chce - może się przecież umówić z bankiem na takie
    warunki. A jeśli takich ofert ze strony banków nie ma - cóż, posiadanie
    mieszkania na własność nie jest ani jedynym, ani najlepszym sposobem na
    zaspokojenie swoich potrzeb mieszkaniowych.

    Skąd bank ma wiedzieć, czego chcą klienci, skoro godzą się bez dyskusji
    na przedstawiane dotychczas warunki?

    --
    Liwiusz