  • 1. Data: 2013-04-17 14:12:30
    Temat: Kredyt firmowy - gdzie
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Hej Grupo,

    Poszukuję banku, który udzieliłby kredytu (rzędu 60 tys. złotych) na
    "działalność gospodarczą o charakterze prawnym".
    Próbowaliśmy w FM Banku (mają tam niby ofertę dla specjalistów -
    prowadzących własną działalność gospodarczą przez minimum 6 miesięcy
    (notariusz, adwokat, radca prawny)

    Niby było OK, bo działaność ma prawie 2 lata, ale okazało się, że odrzucili
    wniosek, bo działalność nie ma pełnych 24 miesięcy. Oczywiście, coś da
    zrobić, ale trzeba wykupić extra ubezpieczenie... Nie napiszę tego, co mi
    się ciśnie na usta. Oferta swoją drogą, życie swoją drogą.

    Oprócz straty czasu i nerwu, póki co większych strat nie ma...

    Podpowiedzcie, gdzie można jeszcze zapukać (oczywiścia bank spółdzielczy
    gdzie jest rachunek firmowy jest oczywisty).

    --
    Franc

  • 2. Data: 2013-04-17 17:33:07
    Temat: Re: Kredyt firmowy - gdzie
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2013-04-17 14:12, Franc pisze:
> [...]
    >
    > Podpowiedzcie, gdzie można jeszcze zapukać (oczywiścia bank spółdzielczy
    > gdzie jest rachunek firmowy jest oczywisty).

    Getin ma ofertę na oświadczenie
    http://www.getinbank.pl/produkt/kredyty/70-kredyt-dl
    a-wolnych-zawodow,70p.html

    Darek

  • 3. Data: 2013-04-17 23:20:01
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > Podpowiedzcie, gdzie można jeszcze zapukać (oczywiścia bank spółdzielczy
    > gdzie jest rachunek firmowy jest oczywisty).

    Można spróbować w Idea Bank, ja wziałem tam ostatnio limit w koncie i nie
    jest na razie tragicznie i żadnych wielkich kruczków nie widzę. Opłata od
    niewykorzystanej części salda 0,15/mies ale obroty trzeba robić żeby marży
    nie podnieśli o 2 pp.

    --
    pozdrawiam, wromek

    Ps. Nawet mam oprocentowane na 5% z szansą na zwiększenie przy większym
    osadzie, kapitalizacja dzienna bez jakiejś zabawy w pinpongi ;)

  • 4. Data: 2013-04-18 08:30:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 kwietnia 2013 14:12:30 UTC+2 użytkownik Franc napisał:

    > Podpowiedzcie, gdzie można jeszcze zapukać (oczywiścia bank spółdzielczy
    >
    > gdzie jest rachunek firmowy jest oczywisty).
    Zapytaj w Skoku Stefczyka