  • 1. Data: 2007-01-06 23:16:17
    Temat: Kredyt dla sp. z o.o.
    Od: ANetGUS <aparta_WYWALTO_@swnet_TOTEZ_.pl>

    Witam serdecznie,
    mam do was pytanie a raczej prośbę o rade. Kilka dni temu był temat
    dotyczący "łatwego" kredytu dla firmy ale w przypadku działalności
    indywidualnej. Mnie natomiast interesuje kredyt dla sp. z o.o.. Niestety
    firma została niedawno zarejestrowana, choć "biznes" prowadzony jest
    od 2003 roku (wcześniej jako osoba fizyczna) - więc np Nordea odpada na
    starcie. Może mi poradzicie gdzie jestem w stanie załatwić kredyt
    inwestycyjny - 100-150 tyś zł, na okres 2-3lat. Nie musi być łatwo -
    ważne żeby się dało :-) Firma nie posiada nieruchomości więc kredyty
    hipoteczne odpadają:(

    Przeznaczenie kredytu: zakup sprzętu komputerowego i
    telekomunikacyjnego. (czy np są banki, które potraktują taki sprzęt jako
    zabezpieczenie kredytu - czyli np. kupujemy sprzęt u dostawcy, bank jest
    płatnikiem i właścicielem sprzętu do czasu spłaty kredytu).

  • 2. Data: 2007-01-07 07:44:26
    Temat: Re: Kredyt dla sp. z o.o.
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

> [...]
    > kredytu - czyli np. kupujemy sprzęt u dostawcy, bank jest płatnikiem i
    > właścicielem sprzętu do czasu spłaty kredytu).

    Raczej próbowałbym leasingu. Krótki okres działalności i takie
    zabezpieczenie nie będą "dobrze widziane" przez banki.

    Darek

  • 3. Data: 2007-01-07 21:51:55
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > zabezpieczenie kredytu - czyli np. kupujemy sprzęt u dostawcy, bank jest
    > płatnikiem i właścicielem sprzętu do czasu spłaty kredytu).

    Leasing jest lepszy. Dla banku to żadne zabezpieczenie, gdyż ww sprzet
    szybko sie amortyzuje.

    pozdr.
    RobertS