    From: "Eljot" <e...@N...yahoo.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt budowlano - hipoteczny w BPH SA...
    Date: Tue, 30 Mar 2004 10:16:01 +0200

    Użytkownik "Baton" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:c44sj7$1l$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Pytanie do osob ktore mialy lub maja kredyt b-h w tym banku lub tez
    posiadaj
    > na ten temat wiedze.
    >
    > Jestem na etapie zaciagania kredytu b-h w tym banku na kupno mieszkania od
    > developera - rynek pierwotny - Krakow. Wiekszosc podstawowych informcji
    juz
    > mam ale interesuja mnie wszelkie mozliwe 'miny' , 'haki' , 'ukryte
    prowizje'
    > , etc... Jednym slowem wszystko to co najczesciej dopisywane jest drobna
    > czcionka na dole stron, a czasem nawet i tam tego nie znajdziemy... ;-)

    Jesli kredyt w walucie obcej - zwroc uwage na kursy, wg ktorych wyliczana
    jest kwota kredytu a potem poszczegolne raty. Upewnij sie, wg jakiego kursu
    sie to odbywa (sredni, kupno, sprzedaz). Bank zarabia na roznicy miedzy
    kursami, zatem im mniejsze 'widelki' tym lepiej. Stanowi to ukryty koszt
    kredytu.

    Marza banku powinna byc wpisana bezposrednio w umowie. Jesli w umowie jest
    tylko odwolanie do tabeli oplat i prowizji banku, to pamietaj ze bank moze
    ja zmieniac dowolnie (bez Twojej zgody) a jakakolwiek zmiana w umowie wymaga
    uzgodnienia z Toba.

    Pozdrowienia,
    Eljot