  • 1. Data: 2002-05-14 19:47:59
    Temat: Kredyt Mieszkaniowy - Który wybrac Bank ?
    Od: "asia kola" <a...@N...poczta.gazeta.pl>

    kredyt w wysokosci ok 110 000 zł , okres spłaty 20-25 lat ,jaką walute
    wybrac , na co zwócic szczególna uwagę , itp. Za odpowiedz z góry dziekuje.

  • 2. Data: 2002-05-14 20:41:40
    Temat: Re: Kredyt Mieszkaniowy - Który wybrac Bank ?
    Od: "Ludwik" <l...@p...onet.pl>

    tez chetnie poslucham/poczytam :)

    luto

  • 3. Data: 2002-05-14 20:50:10
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Jesli chcesz kredyt mieszkaniowy to sprawdz oferte WBK Banku Zachodniego ,
    jest teraz promocja i nizsze prowizje od 0.7 % i oprocentowanie od 4.7 % w
    walutach
    pozdrawiam
    Adam

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2002-05-15 07:40:52
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

> [...]
    > kredyt w wysokosci ok 110 000 zł , okres spłaty 20-25 lat ,jaką walute
    > wybrac , na co zwócic szczególna uwagę , itp. Za odpowiedz z góry

    Może tutaj:
    http://www.rp.pl/dodatki/pieniadze_020509/index.html

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu

  • 5. Data: 2002-05-16 14:19:00
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Na pewno nie MIllenium
    "wydoją z Ciebie każdą złotówkę"

    wybierz kredyt najlepiej w CHF bo frank szwajcarski jest dosc stabilny a
    oprocentowanie calkiem przyzwoite - omijaj EURO szerokim lukiem :-))))

    no i wybirze bank ktory bedzie Ci przeliczal raty i kredyt po kursie srednim
    NBP a nie po kursaie kupna i sprzedazy z tabeli w banku bo wtedy zabulisz jak
    nie wiem coooooo... (patrz Millenium)

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-05-16 14:36:18
    Od: "Zbigniew Papiński" <z...@i...pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...onet.pl...
> [...]
    srednim
    > NBP a nie po kursaie kupna i sprzedazy z tabeli w banku bo wtedy zabulisz
    Witam,
    Nie znam się zbytnio na kredytach, ale wydaje mi się, że z reguły powinno
    się brać kredyt w walucie w jakiej się zarabia.
    A skoro w Pekao jest od poniedziałku oferta 8,99 % -tym bardziej
    problematyczne jest branie w walucie, szczególnie, że rząd ze wszystkich sił
    stara się osłabić złotego i de facto podnieść raty spłacającym w dolarach
    czy euro.
    Pzdr
    Zbyszek

  • 7. Data: 2002-05-16 18:08:03
    Od: c...@i...pl

    On 16 May 2002 16:19:00 +0200, <b...@p...onet.pl> wrote:

    >no i wybirze bank ktory bedzie Ci przeliczal raty i kredyt po kursie srednim
    >NBP a nie po kursaie kupna i sprzedazy z tabeli w banku bo wtedy zabulisz jak
    >nie wiem coooooo... (patrz Millenium)

    A czy przypadkiem nie należałoby najpierw przeliczyć, czy kredyt w CHF
    na 3,83% nie będzie się jednak i tak bardziej opłacał, mimo spłacania
    rat po kursie sprzedaży banku?

  • 8. Data: 2002-05-22 12:27:44
    Od: Marek Zwolinski <m...@c...pl>

    Witam

    Jest oczywiście w PEKAO S.A. 8,99%, pod warunkiem że masz
    conajmniej Eurokonto VIP oraz własny wkład rzędu 50%.
    Jeżeli nie spełniasz ostatniego warunku będziesz miał
    oprocentowanie w przedziale 10,5%-11,5% (nie pamiętam już
    dokładnie). Jeżeli nie spełnisz pierwszego warunku
    (min. netto 5 kzl dochodu) to wylądujesz z oprocentowaniem
    powyżej granicy zdrowego rozsądku :-)

    Nie wiem co czeka klienta, który będzie miał 50% wkładu
    własnego i dochody poniżej granicy wytyczonej dla Eurokonta VIP.
    Pewnie będzie taniej, ale zapomnij o 8,99%.

    Nawiasem mówiąc, szkoda że nie wymagają Eurokonta Prestige
    i 90% wkładu własnego :-)

    Pozdrawiam
    Marcos

  • 9. Data: 2002-05-23 12:04:20
    Od: "Dareq" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Zwolinski" <m...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:3CEB8EC0.1030507@cetelem.pl...
    > Witam
    >
    > Jest oczywiście w PEKAO S.A. 8,99%, pod warunkiem że masz
    > conajmniej Eurokonto VIP oraz własny wkład rzędu 50%.

    Tak oprocentowany kredyt dostają tylko prominenci
    Wystarczy ze pracuje sie np. w Urzędzie Miasta i nawet zarabia te 5000 zl. i
    wiecej

    Jesli o kredyt występuje szary czlowiek zarabiający 5000-10000 z kontem
    Eurokonto vIP to szanse otrzymania
    kredytu na taki procent są zerowe.

    Taką opinię usłyszałem od ludzi pracujących w bankowości....ludzi raczej
    wiarygodnych