  • Data: 2012-08-18 15:09:07
    Temat: Re: Kredyt Bank - przestrzegam
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    MK <m...@i...pl> writes:

    > A co nozki mu odpadna? Moze odwalas byle jak swoja robote, bo to jakas
    > swieta krowa?

    Dopóki nie będzie realniej kary za to, to tak, będą odwalać swoją robtę.

    > Ok, ale wtedy placimy za czas jakis dana osoba (niewinna) musiala
    > poswiecic.

    No i właśnie mam wrażenie, że tego u nas brakuje. U nas można zasądzić
    odszkodowanie za (wykazane) szkody. Stracone nerwy i czas to, w opini
    naszych, prawodawców nie są szkody.

    > Wiem, ze u nas wielu ma w tylku to jakie konsekwencje maja ich
    > lekkomyslne dzialania, ale chyba warto juz to zmienic. Ostatnio

    Owszem warto. Zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości. Ale na razie
    komornik ma to w dupie.

    Ja też bardzo chętnie bym widział, że za niepotrzebnie wysłane wezwanie
    do zapłaty bank musiał _mi_ zapłacić. Może mieliby większą motywację do
    porządku w papierach.

    Powtórzę: też uważam, że powinno być jak piszesz. Ale na razie nie jest.
    KJ

    A paranoid is a man who knows a little of what's going on.
    -- William S. Burroughs