  • 1. Data: 2004-04-02 07:24:50
    Temat: Kop w d...
    Od: "barysza" <b...@p...onet.pl>

    PEKAO SA; prawie 30 lat pracy w banku; wymuszone rozwiązanie umowy o pracę
    za porozumieniem stron bo można przejść na świadczenie przedemerytalne; i
    ZERO podziękowania od firmy za ten okres pracy.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-04-02 07:41:36
    Temat: Re: Kop w d...
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > ZERO podziękowania od firmy za ten okres pracy.

    Niestety - obecnie są inne kryteria. Bank dziękuje Ci za pracę co
    miesiąc w postaci pensji - i uważa że to wystarcza. Tak jak zużywają się
    narzędzia - zepsuło się to kupujesz nowe, a stare wyrzucasz.
    Zobaczysz że np. za 10 lat nie będzie czegoś takiego jak podziękowania
    od firmy za ten okres pracy.
    BTW - czytałeś o procedurze zwalniania w którymś banków w Polsce w takiej
    formie że:
    1. blokada wszystkich uprawnień - karty dostępu, hasła
    2. Przychodzi dyrektor i rozdaje wypowiedzenia - godzina na spakowanie.
    3. Przyjeżdża karetka - na wszelki wypadek
    4. Kartony do spakowania rzeczy - przygotowane
    5. Kilka taksówek pod bankiem - dla ułatwienia transportu....

    Było jakieś 2 lata temu w necie. To dopiero horror.....

    Powodzenia na nowej drodze........
    Reksio

  • 3. Data: 2004-04-02 07:53:26
    Od: "shado" <shado@//wytnij\\@pf.pl>

    Kolezka Reksio m...@p...onet.pl w dniu dla niego ciezkim,
    wypocil co nastepuje:

    > Było jakieś 2 lata temu w necie. To dopiero horror.....

    a bylo bylo
    pisali nawet o tym w Newsweeku
    do tego ochrona caly czas pilnowala zebys czegos nie zmalowal a konta do komputerow
    zablokowane
    --
    pozdrawia serdecznie Shado
    "Tylko dwie rzeczy sa nieskonczone: wszechswiat i glupota ludzka,

  • 4. Data: 2004-04-02 08:32:55
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

> [...]
    > 5. Kilka taksówek pod bankiem - dla ułatwienia transportu....
    >
    > Było jakieś 2 lata temu w necie. To dopiero horror.....

    To w BRE chyba w ten sposób zwalniali (ekhm. przepraszam "racjonalizowali
    zatrudnienie")
    MM

  • 5. Data: 2004-04-02 08:52:57
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Reksio" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 5. Kilka taksówek pod bankiem - dla ułatwienia transportu....
    >
    > Było jakieś 2 lata temu w necie. To dopiero horror.....
    To jest kultura, horror to to:
    1. przychodzisz do firmy i nie mozesz wejsc - karta nie dziala
    2. portier nie wpuszcza
    3. firmowe rzeczy zabrane, prywatne gotowe do wziecia

    :-(

    Pozdrawiam
    LG

  • 6. Data: 2004-04-02 10:13:43
    Od: "Snoopy" <s...@a...pl>

    Reksio wrote:
    > Powodzenia na nowej drodze........
    > Reksio

    Fajny nick :-)

    Grzesiek *** www.oldtimerfiat.club.prv.pl ***
    GG: 458449 *** www.snoopy.com ***

  • 7. Data: 2004-04-02 15:32:53
    Od: sebol <l...@s...pl>

    barysza wrote:
> [...]
    > za porozumieniem stron bo można przejść na świadczenie przedemerytalne; i
    > ZERO podziękowania od firmy za ten okres pracy.

    nie rozumiem - przystawili ci pistolet czy karabin do glowy?

    --
    l...@s...pl

  • 8. Data: 2004-04-02 16:06:07
    Od: "Jontek" <j...@p...onet.pl>

    > To w BRE chyba w ten sposób zwalniali (ekhm. przepraszam "racjonalizowali
    > zatrudnienie")

    rok temu genialny zarząd ING Banku Śląskiego (na kilka dni przed świętami)
    wysłał
    do wszystkich pracowników maila o zwolnieniach z tematem "racjonalizacja
    zatrudnienia". Naprawdę walneli taki temat maila. Mogli dać cokolwiek
    "wypierdolimy część załogi", "szukajcie nowej pracy" ale nie tekstem z
    Dilberta. Wszyscy mieli super święta.

    Jontek z Katowic

  • 9. Data: 2004-04-02 16:24:51
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jontek <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Mogli dać cokolwiek "wypierdolimy część załogi", "szukajcie nowej
    > pracy" ale nie tekstem z Dilberta. Wszyscy mieli super święta.

    a ja wczoraj bylem w murach alma mater na spotkaniu z Eli Leenaars'em
    (Chairman of ING Management Commitee Poland -brzmi dumnie :)
    Jak on ladnie mowil, jaka to fajna kariera w ING czeka, jaki to najlepszy
    bank i w ogole. Spotkanie bardzo fajne.
    Jendak najlpsze bylo jak dziewczyna (ych fajne te panny na SGHu ;) siedzaca
    obok mnie podsumowala, ze "takie ladne gadanie, a tylko zwalniaja, a nie
    przyjmuja".

    Swoja droga fajnie sie patrzylo na te mlode wilczki ;) ktore palily sie do
    bycia managerem nie tam w jakiejs prowincjonalnej Polsce, tylko od razu na
    caly swiat :))

    P.S. A wiedzieliscie, ze ING ma "uniwersytet"? Przyjezdzaja wykladowcy z USA
    itp i ucza adeptow.
    Swoja droga wyjasnilo sie to co kiedys zaslyszalem, ze specjalisci z ING sa
    zajebisci ale tylko w swojej dzialace i nigdzie poza tym :))) Juz wiem
    dlaczego tak jest, hehehe

    Cholera co to teraz bedzie :) Liczba bankow zmniejsza sie z roku na rok,
    scinaja zatrudnienie ile wlezie... eeech :)
    Marketingowcow za duzo, zarzadzajacych nadmiar, bankowcow i finansistow jak
    psow... hmmm - ponoc poglowie owiec strasznie w Polsce spadlo, a UE doplaca
    do hodowli... Chyba sie zainteresuje :P

    http://www.PRnews.pl

  • 10. Data: 2004-04-02 16:54:33
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:c4k45f$mn1$1@news.onet.pl...
> [...]
    jak
    > psow... hmmm - ponoc poglowie owiec strasznie w Polsce spadlo, a UE

    Hmm....juz witac w klubie ?;)

    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations:
    > http://www.PRnews.pl

    ---