  • Data: 2005-11-29 20:41:42
    Temat: Re: Konto w HSBC USA - otworzylem z Polski.
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > :) Gratuluje , czyli nie mam co rezygnowac :)
    Próbuj do skutku ;) Najlepiej od razu proś z managaerem albo działem
    international ;)

    > Czy zapytano Cie czy w najblizszym czasie zamierzasz przyjechac do US ?
    Zapytano

    > Jesli tak to co odpowiedziales ?
    Yyyy... No tego... No generalnie to planuję w przyszłym roku, ale to jeszcze
    nic pewnego. Tak im mniej więcej powiedziałem. Przygotuj się też na pytanie
    po co Ci to konto, czy jesteś w stanie dostarczyć im poświadczone dokumenty
    i wyciąg bankowy oraz... w którym mieście mają prowadzić rachunek :]
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik