  • 1. Data: 2004-01-11 10:57:25
    Temat: Konto w GBP
    Od: "MH" <M...@n...com>

    Witam!

    W ktorym z bankow moge otworzyv konto w GBP?

    Dziekuje.

    MH

  • 2. Data: 2004-01-11 11:05:30
    Temat: Re: Konto w GBP
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    btraae$kt6$...@n...svr.pol.co.uk,
    MH <M...@n...com>:
    > Witam!
    >
    > W ktorym z bankow moge otworzyv konto w GBP?

    KB (chyba najwyzsze %), ale nie wiem, czy nie beda likwidowac, bo ze stron
    internetowych zniklo oprocentowanie lokat w GBP.
    Poza tym Nordea, Pekao SA i kilka innych wiekszych.

    Niestety nie ma w Multi.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-01-11 13:08:28
    Od: "Przemek" <p...@...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > internetowych zniklo oprocentowanie lokat w GBP.
    > Poza tym Nordea, Pekao SA i kilka innych wiekszych.

    Od 1.01.2004 w KB można otwierać nowe rachunki tylko w EUR i USD i
    oczywiście w PLN.
    Przetestowałem na własnym przykładzie.

    Przemek