  • Data: 2008-11-04 09:59:50
    Temat: Re: Konto oszczędnościowe Inteligo - bandyckie prowizje
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:geornl$dfd$1@news.wp.pl...

    > Ale czemu juz sie nie odnosisz do poinformowania przez system
    > tranzakcyjny? Przed chwila bym to argument, w tym przypadku juz nie jest?

    Zrobiłeś porównanie do produktu sensu stricte kredytowego. W przypadku KK to
    klient używa środków banku, i to że zazwyczaj powinien za to zapłacić jest
    intuicyjnie oczywiste. Prowizja za wyplatę środkow z bankomatu jest tez
    rozwiązaniem powszechnie stosowanym, w przeciwieństwie do procentowej
    prowizji za wypłatę własnych środków z własnego rachunku bankowego. Dlatego
    to porównanie wydało mi się zupełnie nieadekwatne.

    marekz