  • Data: 2008-11-03 21:03:56
    Temat: Re: Konto oszczędnościowe Inteligo - bandyckie prowizje
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    "MarekZ" <m...@i...pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:87abcgk0ke.fsf@alfa.kjonca...

    > Dla mnie nie jest to jednoznaczne. Kiedyś były pobierane prowizje za
    > wypłaty gotówki z własnego rachunku w oddziale prowadzącym rachunek i
    Ale (jeśli myślimy o tym samym, tj Millennium) to tam było ciut inaczej:
    - przelewy płatne
    - wyplaty z bankomatu płatne
    - wypłaty w kasie płatne,
    innymi słowy, w żaden sposób nie można było wypłacić bezprowizyjnie
    pieniędzy, i nie wiem czy to się nie zmieniło "w trakcie"
    [...]

    > Prowizję liniową za wypłatę własnych środków (dodatkowo z
    > ograniczeniem dolnym a bez górnego) uważam za paranoję.

    Owszem, ale skoro ludzie nie czytają i się w to pakują?
    Kj