  • Data: 2008-11-03 21:35:32
    Temat: Re: Konto oszczędnościowe Inteligo - bandyckie prowizje
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote in message
    news:genqc3$4ik$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > klasy trzy-karty. Dodatkowo autor wątku napisał, że w trakcie wykonywania
    > operacji nie pojawia się informacja o tej prowizji.

    Ostatnio podczas konserwacji systemu w jednym z bankow zostalem zmuszony do
    uzycia w bankomacie karty kredytowej. Tez nie pojawila mi sie informacja o
    oplacie i odsetkach. Chyba powinienem przyjac, ze jej nie bedzie. Niestety
    ten zlodziejski bank mi naliczyl prowizje i do tego jeszcze jakies odsetki.
    Gdzie powinienem to zglosic UOKiK, Arbiter Bankowy czy moze KNF?

    MK