  • Data: 2008-11-03 20:54:37
    Temat: Re: Konto oszczędnościowe Inteligo - bandyckie prowizje
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    "L" <...@...pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:87ej1sk0y0.fsf@alfa.kjonca...
    >
    > Problem autora polega na terminie
    > Miesięczny okres - jak liczony skoro nie kalendarzowo?

    1. Chyba niekoniecznie: "najpierw przelałem 200PLN, chwilę później 100 tys."
    więc przypuszczam, że tego samego dnia.Za to musiała być prowizja,
    niezależnie od okresu.
    2. Mogę _przypuszczać_ (nie interesowało mnie to zbytnio),
    "miesięczny okres" to okres między kolejnymi "miesięcznicami"
    otwarcia rachunku (kwestia dodatkowa: czy r-ku głównego, czy
    oszczędnościowego)

    KJ