  • 21. Data: 2008-11-20 17:12:30
    Temat: Re: Konto oszczednościowe >7%
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    ">
    > da sie tam zalozyc konto internetowe przez internet (w calosci przez
    > kuriera)?
    > Bo ja za cholere takiejopcji nie widze, a zaden konsultant do mnie nie
    > zadzwonil choc wyslalem taka prosbe

    Podejrzewam, ze tylko mozna otworzyc to konto w placowce i chyba nic
    ostatnio nie zmienili. zakladalem 2 moze 3 lata temu i bardzo powoli sie to
    odbywalo, po wszystko trzeba bylo pofatygowac sie do oddzialu drugi raz;
    login oraz karte z kodami wielokrotnymi.

  • 22. Data: 2008-11-20 19:43:48
    Od: Piona <e...@W...PL>

    Arkadiusz pisze:
    > Ze względu na dość liche oprocentowanie kont w mbanku (6%) i WBK (5,5%)
    > poszukuje innego wyżej oprocentowanego.
    >
    > Wiem, że Lukas ma 8% ale tylko do stycznia więc odpada.

    Czyli środki są oprocentowane 8% w skali roku tylko do stycznia, czy
    tylko do stycznia wpłacone środki sa liczone po 8% ???
    piona

    --
    http://piona.fm.interia.pl
    ..>> moja strona <<..

  • 23. Data: 2008-11-20 19:48:16
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Czyli środki są oprocentowane 8% w skali roku tylko do stycznia, czy
    tylko do stycznia wpłacone środki sa liczone po 8% ???
    --------
    srodki bodaj do 13.01 sa na 8%. Potem sie zmieni...

  • 24. Data: 2008-11-20 20:04:11
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Piona" <e...@W...PL> wrote in message
    Arkadiusz pisze:
> [...]

    Czyli środki są oprocentowane 8% w skali roku tylko do stycznia, czy
    tylko do stycznia wpłacone środki sa liczone po 8% ???

    Cala promocja konczy sie 13 stycznia i po tym terminie % standardowy dla
    calosci salda. Graniczna date mozna sprawdzic w regulaminie:
    http://lukasbank.pl/download/regulamin_ro_na_8proc.p
    df

    Promocja będzie trwać od 14 października 2008 roku do 13 stycznia 2009 roku.

  • 25. Data: 2008-11-21 13:45:09
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Płacisz dopiero, jak aktywujesz.

    -----

  • 26. Data: 2008-11-25 11:50:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Arkadiusz" 1...@d...icnet

    > 1. To wygląda jak, że jest osobno konto osobiste i osobno oszczędnościowe (tak jak
    w mBanku, że z eKonta dowolna ilości przelewów
    > za free a z eMax+ jeden w miesiącu)
    > Czy tak jak w Polbanku, że jest osobiste oprocentowane z dowolną ilością darmowych
    przelewów ??

    Za moich czasów w Polbanku były dwa konta. Jedno było oprocentowane
    i z niego zewnętrzne przelewy kosztowały 4 złote za jeden przelew,
    a drugie było nieoprocentowane i z niego zewnętrzne przelewy był
    bezpłatne. Przelewanie z własnego konta na własne było bezpłatne.
    (innymi słowy Polbank walczył z bezrobociem, bo trzeba było wykonać
    dwa przelewy zamiast jednego)

    W Eurobanku jest oprocentowane konto, z którego przelewy są bezpłatne.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2008-11-25 21:37:06
    Od: " finder24" <f...@N...gazeta.pl>

    > wygląda na to że to 7,07% to tylko promocja do 31 stycznia
    > http://www.eurobank.pl/binsource?docId=10706&paramNa
    me=BINARYOBJ_FILE&index=6&l
    > anguage=PL

    Ja zakładałem jak było 6,06% i nie było mowy o żadnej promocji. Kilka dni temu
    rzeczywiści podskoczyło do 7,07%. Ciekawe czy automatycznie zostałem objęty tą
    promocją czy też moje 6,06% zostanie utrzymane nawet po zakończeniu promocji
    7,07%. Oczywiście wiadomo, że TOiP może się dowolnie zmieniać w międzyczasie.

    finder24

  • 28. Data: 2008-11-25 21:39:44
    Od: " finder24" <f...@N...gazeta.pl>

    Arkadiusz <w...@w...pl> napisał(a):

    > Ze względu na dość liche oprocentowanie kont w mbanku (6%) i WBK (5,5%)
    > poszukuje innego wyżej oprocentowanego.
    >
    > Wiem, że Lukas ma 8% ale tylko do stycznia więc odpada.
    >
    > Jakie banki mają konta oszczędnościowe z oprocentowaniem >7%.
    >
    > Ważne jest aby konto:
    > - było bez opłat, gwiazdek i jakiś "cudactw";
    > - bez tokena i papierowych haseł jednorazowych (potwierdzanie SMS);
    > - miało dobry podgląd on-line (odpada Polbank)
    >
    > Pozdrawiam

    Lukas może i do stycznia, ale to wciąż jakieś 2 miesiące. W tym czasie
    zachowujesz w miarę swobodny dostęp do gotówki i masz aż 8%. Ja bym założył,
    bo konto jest darmowe jeśli zrezygnujesz z kart debetowych. A w międzyczasie
    jak już będziesz miał te 8% to się będziesz zastanawiał. Znajdziesz coś
    lepszego i zamykasz konto. Zero sentymentu.

    finder24

  • 29. Data: 2008-11-25 22:07:15
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 25 lis 2008 o 22:39 GMT, finder24 napisał(a):

    > bo konto jest darmowe jeśli zrezygnujesz z kart debetowych. A w międzyczasie
    > jak już będziesz miał te 8% to się będziesz zastanawiał. Znajdziesz coś
    > lepszego i zamykasz konto. Zero sentymentu.

    Tak, tylko ktos pisal, ze w lukasie na tym koncie odsetki naliczane sa co
    kwartal... hehehe :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ Ta sygnatura zostala automagicznie ]
    [ Ekg: #3781111 ][ wygenerowana programem Signify v1.14. ]

  • 30. Data: 2008-11-26 12:10:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " finder24" gghr61$igf$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > 7,07%. Oczywiście wiadomo, że TOiP może się dowolnie zmieniać w międzyczasie.

    Jak rozumiem -- teraz każde tam onlineowe ma 7.07 niezależnie od chwili zakładania.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'