  • Data: 2002-09-14 08:31:24
    Temat: Re: Konto gospodarcze?
    Od: Mroczek <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zglosilem
    > dzis
    > posiadaczy
    > działal-

    > Nie nalezy zpaominac ze istnieja rachunki ktore zasadniczo nie sa
    > rorami i moga sluzyc rownoczesnie do rozliczen w zwiazku z
    > prowadzeniem dzialanosci gospodarczej i rozliczen domowych. (np. bph
    > pbk ma cos takiego, ale nie tylko oni)
    >
    > maciek

    To jest rachunek w bph-pbk. Kilku moich znajomych (dzialalnosc) ma
    eurokonto w pekao i tez all ok - nikt o nic nie pyta i niczego nie
    chce (a zus, podatek i VAT! zeby bylo smieszniej placa z konta firmy
    dla ktorej swiadcza uslugi - nie ze swojego). Dla ulatwienia dodam, ze
    jednorazowa wartosc naleznosci lub zobowiazan mojego "biznesu" nie
    przekracza 3000 euro, niestety ;-((

    Pozdrawiam
    Mroczek