  • 1. Data: 2013-09-03 13:57:39
    Temat: Konto firmowe - przed wpisem do CEIDG
    Od: Bartek <b...@g...com>

    Witam,
    Czy któryś z banków pozwala na założenia konta firmowego bez wpisu w CEIDG? Chciałbym
    założyć konto i od razu podać jego numer we wniosku rejestracyjnym firmy. Ewentualnie
    który bank od razu podaje numer konta, a dokumenty podpisuje się później (kurierem
    albo w oddziale)?
    Nie chcę 2 razy składać wniosku do CEIDG i od razu wszystko mieć wypełnione...

    Dziękuję i pozdrawiam,
    Bartek

  • 2. Data: 2013-09-03 22:44:43
    Temat: Re: Konto firmowe - przed wpisem do CEIDG
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-03 13:57, Bartek pisze:
> [...]
    (kurierem albo w oddziale)?
    > Nie chcę 2 razy składać wniosku do CEIDG i od razu wszystko mieć wypełnione...

    We wniosku CEIDG podaje się numer konta???

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-09-04 08:53:30
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 03 Sep 2013 22:44:43 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > We wniosku CEIDG podaje się numer konta???

    Tak