  • 1. Data: 2013-09-03 12:23:06
    Temat: Polisy, lokaty - ku przestrodze
    Od: "Biesko" <A...@w...pl>

    Polecam dzisiejszy art. z GW
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,14537259,Polisy_
    inwestycyjne__Za_rok_nie_bedziesz_kupowal_kota.html#
    BoxBizTxt

  • 2. Data: 2013-09-03 16:30:40
    Temat: Re: Polisy, lokaty - ku przestrodze
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Biesko napisał(a) :
    > Polecam dzisiejszy art. z GW
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,14537259,Polisy_
    inwestycyjne__Za_rok_nie_bedziesz_kupowal_kota.html#
    BoxBizTxt

    Grupa kapitałowa Czarneckiego. Nie dziwi to.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 3. Data: 2013-09-03 21:28:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2013-09-03 16:30, Zbynek Ltd. pisze:
    inwestycyjne__Za_rok_nie_bedziesz_kupowal_kota.html#
    BoxBizTxt

    > Grupa kapitałowa Czarneckiego. Nie dziwi to.

    w LC Group nie można klienta obsłużyć (sprzedać PSO) jeżeli nie
    potwierdzi on, że zapoznał się właśnie z kartą produktu.
    Klient musi samodzielnie napisać, że się zapoznał i ZROZUMIAŁ
    przedstawione mu dokumenty.

    Jak doradca nie ma tego dokumentu (karta produktu) to w przypadku
    reklamacji klienta praktycznie jest bez szans!

    Te zasady wprowadzono po tym jak w jednej z firm doradcy "oferowali"
    klientom produkty z rodzaju Kwartalny profit itp...oczywiście mówiąc, że
    są to depozyty bankowe.

    co się później działo to już chyba wszyscy wiedzą

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2013-09-03 22:19:26
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2013-09-03 21:28, RobertS pisze:
    > w jednej z firm doradcy "oferowali"
    > klientom produkty z rodzaju Kwartalny profit itp...

    Ciekawi mnie, co za baran postanowił usługi nazwać produktami i dlaczego
    reszta nieuków tak ochoczo ten kretynizm podchwyciła.
    Jakieś sugestie?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 5. Data: 2013-09-04 03:20:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" l05d8p$u2q$...@n...icpnet.pl

    > Te zasady wprowadzono po tym jak w jednej z firm doradcy "oferowali"

    Ale jakoś tak już jest, że w jednych bankach nie ma takich
    problemów a w innych -- są. Co to za bank, który dybie na
    potknięcie klienta lub proponuje usługi niekorzystne dla
    klienta? Bank żyje z tego, że świadczy usługi klientowi,
    zatem taka działalność przypomina zjadanie własnego ciała.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-09-04 03:23:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Akarm wrote:

    > Ciekawi mnie, co za baran postanowił usługi nazwać produktami i dlaczego
    > reszta nieuków tak ochoczo ten kretynizm podchwyciła.
    > Jakieś sugestie?

    bo uslugi sie swiadczy a produkty wciska sie baranom.

  • 7. Data: 2013-09-04 07:01:37
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-09-04 03:23, witek pisze:

    > bo uslugi sie swiadczy a produkty wciska sie baranom.

    "Patrz panocku, nie wiedziołech, że mom produkt" - powiedział juhas
    używając owieczkę :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 8. Data: 2013-09-04 15:52:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "sqlwiel" 5226beb2$0$1216$6...@n...neostrada.pl

    > używając owieczkę :)

    A nie jest tak:

    zużywając owieczkę
    używając owieczki

    jaokoś?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2013-09-04 16:51:42
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    > "sqlwiel" 5226beb2$0$1216$6...@n...neostrada.pl

    > A nie jest tak:
    >
    > zużywając owieczkę
    > używając owieczki
    >
    > jaokoś?

    włączając żarówkę :P

    = "używając owieczkę"

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 10. Data: 2013-09-04 23:09:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "sqlwiel" 52274900$0$1212$6...@n...neostrada.pl

    > włączając żarówkę :P

    > = "używając owieczkę"

    użyć dk Xa, użyję, użyjesz, użyj, użył, użyty
    - używać ndk I, ~am, ~asz, ~ają, ~aj, ~ał, ~any

    1. <<posłużyć się czymś, zastosować coś jako środek,
    narzędzie; zużytkować>>

    Nieumiejętnie czegoś używać.
    Używać czegoś do pracy, na co dzień, od święta.
    Użyć perswazji, podstępu, pretekstu, przemocy,
    siły, wybiegu, przekonywających argumentów.
    Użyć swoich wpływów.
    Używać różnych sposobów, wszelkich dostępnych środków.
    Używać obcych słów, wymyślnych porównań.
    Używać wyzwisk.
    Użyć niewłaściwego określenia, sformułowania.
    Używać pseudonimu.
    Używać przy nazwisku tytułu (naukowego, wojskowego).
    Używać narzędzi, przyrządów.
    Użyć do czegoś młotka, noża.
    Używać do czytania okularów.
    Użyć broni.
    Do przewiezienia chorego użyto helikoptera.
    Coś jest powszechnie używane.
    Wyraz rzadko używany.
    Rzecz użyta zgodnie z jej przeznaczeniem.

    Używane rzeczy <<rzeczy nienowe, takie, z których
    już ktoś korzystał, podniszczone, zwykle
    o ubraniu: już przez kogoś noszone>>

    2. <<posłużyć się, wyręczyć się kimś, skorzystać
    z czyichś usług, z czyjejś pomocy>>

    Użyć kogoś do pomocy, do realizacji swoich planów.
    Używać kogoś jako chłopca na posyłki.
    Użyć kogoś jako narzędzia swoich intryg.
    Użyto wojska do ewakuowania powodzian.

    3. <<wziąć, przyjąć coś jako lekarstwo, używkę, napój,
    zastosować coś jako przyprawę, dodatek do czegoś,
    jako kosmetyk, rzadziej jako zabieg; zażyć>>

    Używać leków, środków nasennych, narkotyków.
    Nie używał alkoholu.
    Używać maści, kremu, pudru, kosmetyków.
    Nigdy nie używała pomadki do ust.
    Używa w nadmiarze ostrych przypraw, tłustych sosów.
    Do smażenia używa oliwy.

    Używać ruchu <<chodzić, biegać, poruszać się, wykonywać
    ćwiczenia gimnastyczne itp.>>

    4. <<zrobić z czegoś użytek; wyzyskać, wykorzystać, zużytkować>>

    Używać odpadów jako surowca do produkcji ubocznej.
    Na buty użyto najlepszej skóry.
    Cenne drewno używane do wyrobu mebli.
    Wolnego czasu użyła na zrobienie porządków.

    5. <<doznać, doświadczyć czegoś, skorzystać z czegoś,
    zwykle z czegoś przyjemnego; zabawić się, pohulać>>

    Używać swobody.
    Nie użyć wiele dobrego w życiu.
    Bawił się, używał ile wlezie.

    Używać świata, życia, używać sobie <<korzystać z uroków
    życia, folgować sobie w przyjemnościach, dawać upust
    swoim upodobaniom, zachciankom>>

    pot. Używać sobie na kimś <dokuczać komuś, dawać się komuś we znaki>>
    Użyć jak pies w studni <nie zaznać niczego dobrego,
    źle spędzić czas; znaleźć się w przykrym położeniu>>
    Używaj świata, póki służą lata.

    Lato kończy się... Tedy i świata nie warto już używać?...
    No... Chyba, że ktoś ma samolot, którym [jaka latawica
    pode lat_arnią morską] lata...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'