  • 1. Data: 2002-05-11 11:21:01
    Temat: Konto firmowe
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Potrzebuje dobre konto firmowe dla podmiotu gospodarczego.
    Interesuja mnie glownie niskie oplaty za prowadzenie.
    Prosze o pomoc w wyborze. Z gory thx.
    Pozdrawiam, minik

  • 2. Data: 2002-05-11 18:51:40
    Temat: Re: Konto firmowe
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > Potrzebuje dobre konto firmowe dla podmiotu gospodarczego.
    > Pozdrawiam, minik

    Ty stary wyga tej grupy o to pytasz ???????????

  • 3. Data: 2002-05-11 20:02:12
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Ty stary wyga tej grupy o to pytasz ???????????

    Tak jak pisalem wczesniej mam swoje 2-3 typy ale nie moge sie zdecydowac na
    jeden =)
    Chociaz juz wybralem - mbank =)

  • 4. Data: 2002-05-11 20:02:54
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Tak jak pisalem wczesniej mam swoje 2-3 typy ale nie moge sie zdecydowac
    na
    > jeden =)
    > Chociaz juz wybralem - mbank =)

    Albo integrum. Nie no kurcze, dalej nie wiem... Co bys wybral?

  • 5. Data: 2002-05-11 21:47:00
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    > Albo integrum. Nie no kurcze, dalej nie wiem... Co bys wybral?

    rzuc moneta i po sprawie ;-)

    --
    Sebastian Grabowski T...@g...pl
    Tel. 503 155 127

  • 6. Data: 2002-05-11 21:59:51
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > rzuc moneta i po sprawie ;-)

    Jednak mbank =)

  • 7. Data: 2002-05-12 08:20:57
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jednak mbank =)

    Przechrzty i tak nie przyjmiemy do swojego grona ;)

  • 8. Data: 2002-05-12 08:23:45
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Przechrzty i tak nie przyjmiemy do swojego grona ;)

    Nie musicie =) I tak jestem klientem mbanku od wrzesnia a kolejne konto to
    po prostu mus bo BGZ sciga z oplatami =P