eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKonto dla stowarzyszenia - czy da radę założyć je w mBanku? › Re: Konto dla stowarzyszenia - czy da radę zało żyć je w mBanku?
    From: "Piotrek." <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto dla stowarzyszenia - czy da radę zało żyć je w mBanku?
    Date: Sun, 28 May 2006 11:34:14 +0200

    Użytkownik "jonatan" <j...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:e5be72$4o2$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Krystek wrote:
    >
    > Ciekaw jestem czy udało się komu? założyć w VW albo

    > Stanowczo odradzam mBank. Funkcjonuje coraz gorzej, brak możliwości
    > kontaktu z kierownictwem. Jedyny kontakt to płatna mlinia i
    > konsultanci moim zdaniem mało operatywni. Polecam INTELIGO.
    > Pozdrawiam
    >
    > --
    > jonatan

    zgadzam sie z jonatanem w 100%.
    przez rok mialem konto firmowe w mbanku
    i w styczniu przenioslem do ING.
    wole zaplaic za obsluge, zeby byc dobrze obsluzonym,
    to co na minus w mbanku to:
    - beznadziejne wyciagi (w ING mam pierwszego dnia nowego miesiaca
    wyciag w PDF - dobrze sformatowany. sa dwie wersje - sam wyciag i wyciag z
    potwierdzeniami)
    - platne przelewy wewnetrzne
    - jezeli potrzebujesz szybko jakiegos potwierdzenia, zaswiadczenia to trzeba
    zamowic na infolinii i czekac,
    czasami nawet dwa tygodnie
    - ograniczona liczba przelewow zdefiniowanych (to byl dla mnie duzy problem,
    teraz moge deifniowac ile chce przelewow)

    mBiznes jest dla kogos kto nie oczekuje po koncie wielkich rzeczy.

    pzdr
    piotrek